Testimoni Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee Yang Selamat Untuk Kulit

Penjagaan kulit wajah adalah penting terutamanya bagi wanita yang kerap bermekap. Ini bagi memastikan kulit wajah dicuci dengan sempurna tanpa meninggalkan kesan kotoran di kulit. Begitu juga pada wanita yang tidak bermekap, dengan pencemaran persekitaran, aktiviti seharian, kotoran di wajah tetap ada walaupun tidak nampak dengan mata kasar.

set penjagaan kulit wajah

Kini, terdapat pelbagai set penjagaan kulit yang terdapat di pasaran. Terdiri daripada pencuci muka, toner dan pelembap wajah.

Sewaktu zaman remaja dulu, Sue kerap bertukar pelbagai jenama pencuci muka daripada jenama Safi, Gervenne, Ginvera, Olay dan Garnier. Eh banyak pula jenama bermula dari huruf G.. Sehinggalah Sue bertemu dengan produk Shaklee ni.

Shaklee juga ada menyediakan rangkaian set penjagaan kulit muka untuk kulit normal dan kulit berminyak

Hari ini Sue nak cerita set penjagaan Shaklee Nutriwhite.

Sistem Nutriwhite bertindak dengan 5 cara iaitu:

1) Mencegah
Kesan-kesan memudaratkan daripada matahari dan alam persekitaran dengan melindungi kulit anda secara aktif daripada sinar UV dan cahaya matahari yang boleh menggelapkan serta merosakkan kulit.

2) Menyekat
Pemindahan pigmen hitam daripada dasar sel kulit ke lapisan atas untuk mencegah kemunculan tompok hitam.

3) Mengurang
Penghasilan pigmen hitam pada kulit bagi mengelakkan kulit kusam.

Hasilnya:
  • Kulit yang lebih cerah berseri
  • Mengurangkan warna kulit yang tidak sekata
  • Penggunaan yang berterusan, menampilkan kulit wajah kelihatan lebih sempurna
4) Mencerah
Warna melanin yang sedia ada yang membawa kepada warna kulit yang lebih cerah dan sekata.

5) Memperbaharui
Dengan menghilangkan sel mati yang mengandungi melanin berlebihan, agar kulit cantik berseri.

Terdapat 16 jenis tumbuhan di dalam produk Nutriwhite iaitu:

bahan-bahan dalam nutriwhite

Apa yang terdapat dalam set Nutriwhite?

  • Gentle Action Make Up Remover
  • Gentle Deep Foaming Cleanser
  • Sooting Radiance Whitening Softener
  • Daily Defence Whitening Essence
  • Spot Whitening Treatment
  • Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15
  • Overninght Renewal Whitening Cream

Untuk maklumat lanjut klik SINI

Langkah-langkah penggunaan set Nutriwhite:

set pencuci muka

Testimoni mereka yang menggunakan set Nutriwhite:

Testimoni 1: Selama seminggu guna tidak ada langsung rasa pedih atau menggelupas kulit seperti pencuci muka sebelum ini. Muka rasa bersih dan lembut. Walaupun kerap menggunakan tetap tidak ada rasa pedih.

Muka rasa lebih segar dan kurang berminyak. Bila menggunakan toner nutriwhite pun kulit rasa lebih tegang dan anjal. Best sangat.

testimoni nutriwhite

Testimoni 2:  Baru 3 hari menggunakan set nutriwhite, hubby puji muka nampak licin dan berseri. Hati manalah tak meloncat bila suami tersayang puji kan, best giler..

testimoni nutriwhite

Testimoni 3: Saya pakai cleanser tuh 9 bulan tak habis lagi. Cuci muka 2x sehari. Memang jimat. Dulu kat hidung banyak whiteheads sekarang semakin berkurang.

Dah lebih 6 bulan guna tak habis okeh, really jimat and bestnye, muka rasa tak kering, tak too oily, just nice.

testimoni nutriwhite

Testimoni 4:

Dah dekat setahun dah guna nutriwhite. Kulit rasa moist, lembut dan cerah jer. Memang dah tak pandang pencuci muka lain.

Cleanser dia memang best. Kulit mosit jer, rasa nak pegang selalu. Essence dia pun best rasa kulit tegang macam zaman remaja gitew, dah kurang tau garis-garis halus kat dahi.


testimoni nutriwhite

Sue juga merupakan pengguna setia pencuci muka dan make up remover nutriwhite hampir 3 tahun. Memang best sangat pakai set nutriwhite ni sebab kulit makin licin, cerah  dan tona sekata. 

Walaupun harganya sedikit mahal dari jenama yang terdapat di pasaran, namun ianya sangat berbaloi kerana sangat jimat (mampu bertahan hampir 9 bulan) dan yang paling penting bebas bahan kimia yang boleh merosakkan kulit.

Anda kena cuba sendiri dan nikmatilah kesan positif selepas menggunakannya. Pasti anda sendiri akan jatuh cinta dan beralih arah kepada set nutriwhite ini pula :)

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

4 ulasan: