Testimoni Vivix Menurunkan Paras Gula Dalam Darah Pesakit Diabetes

Diabetes atau kencing manis adalah penyakit popular menyerang rakyat Malaysia tak kira tua atau muda. Diabetes merujuk kepada suatu kelainan pada sistem insulin kerana kadar glukosa yang berlebihan di dalam darah. Gula merupakan sumber tenaga bagi badan kita tetapi jika berlebihan akan menyebabkan masalah kesihatan.

cara turunkan gula pengidap kencing manis

Pengambilan Vivix Shaklee secara konsisten membantu merawat diabetes selain berfungsi sebagai antioksidan yang melindungi sel-sel badan dari kerosakan akibat serangan dari radikal bebas. Ada juga penyakit diabetes sembuh dengan mengamalkan vivix Shaklee. Semuanya adalah dengan izin Allah jua. Kita sebagai hambanya jangan cepat berputus asa untuk berikhtiar mencari kesembuhan.

vivix
1 sudu vivix sehari untuk elak diabetes
Vivix adalah satunya suplemen di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. Vivix sangat bagus untuk merawat penyakit 3 serangkai iaitu kencing manis, penyakit jantung dan darah tinggi. Jika ada antara kita yang mengidap penyakit 3 serangkai, saya syorkan amalkan Vivix Shaklee.

diabetes
Kajian saintifik ke atas vivix
Vivix bukan cuma ada resveratrol tapi gabungan polifenol ini yang memberbaiki sel-sel badan sehingga ke peringkat DNA.

Bagaimana vivix bertindak?
Jom Sue kongsikan testimoni mereka yang telah sembuh dari diabetes selepas ikhtiar dengan vivix.


Testimoni 1: Mesej purple dan pink dari customer sendiri yang ibunya pengidap tegar diabetes berbelas tahun. Bacaan asal 23, selepas seminggu turun 14.6. Masuk 2 minggu bacaan jadi 7.7. Mata yang kabur disebabkan diabetes telah semakin pulih, syukur.


diabetes


Testimoni 2: Bacaan gula turun dari 14 ke 7.1. Pipi terasa gebu dan halus.

diabetes

Testimoni 3: Dulu sebelum perkenalkan vivix pada mummy saya, tapak kakinya merekah teruk. Jalan pun terhenjut-henjut. Sekarang tidak lagi.

Bila dapat tahu mummy ada kencing manis, darah tinggi dan kolesterol hujung tahun 2013, saya belikan sebotol vivix pada mummy. Syukur, bacaan tekanan darah dan kencing manis turun, kolesterol kurang.

diabetes


Testimoni 4: Bapa mertua saya ada sakit jantung dan diabetes. Sebelum ambil Vivix dia kurang aktif dan ada batuk-batuk. Alhamdulillah, selepas makan Vivix bacaan gula turun dan tak batuk-batuk lagi
Sekarang dah boleh pergi surau sebab rasa lebih cergas padahal sebelum ni tak larat pegi surau.


diabetes

Testimoni 5: 20 tahun pengidap diabetes hilang tanpa perlu dialisis. Bacaan gula tak pernah kurang dari 13. Organ dalaman sudah stage 4. Selepas consume VIVIX, bacaan gula kembali normal, DIALISIS tak perlu buat dan doktor pun tak percaya! Syukur, alhamdulillah.

diabetes

Testimoni 6: Husband saya baru umur 32 tahun dah ada diabetes. Semalam dapat tau kencing manis my chenta hati Rafeezul Mohamed dah turun daripada paras 15 ke paras 10. Dalam masa tak sampai 2 minggu. Husband ambil Vivix, Gla, Alfalfa. Tiada apa yang lebih menggembirakan melainkan melihat orang tersayang semakin sihat.

diabetes

Testimoni 7: Akibat Kencing Manis Mata Jadi Kabur. Puan J mengalami kencing manis yang agak teruk. Mata beliau kabur.Sebelum ini beliau bekerja sebagai tukang jahit. Akibat mata kabur, beliau terpaksa berhenti menjahit. Kesannya, pendapatan keluarga beliau sedikit terjejas.

Selepas 2 minggu ambil #vivix, Puan J rasa badan semakin bertenaga siap teman suami berjogging tanpa rasa penat.💪

Penglihatan semakin jelas tidak seperti dulu yang hanya nampak tompo-tompok hitam sahaja 👓. Dulu potong bawang main agak-agak je, sekarang dah boleh nampak rupa bawang tu.wink emoticon

Alhamdulillah, syukur dipertemukan dengan Vivix.

diabetes

Testimoni 8: Bacaan kencing manis dah turun. Nanah dalam buah pinggang dah tak ada. Boleh solat berdiri, boleh buat rutin harian seperti biasa. Dah takde keluar masuk wad.

diabetes

Testimoni 9: Kencing manis ayah tinggi sampai takde bacaan. Selepas minum vivix, ayah dah boleh bangun, dah boleh buat kerja harian macam biasa. Mak pun minum vivix juga, kencing manis mak dari 7-9 turun kepada 5. Tangan dia pun dah tak kebas-kebas kalau bangun pagi macam dulu.
diabetes

Testimoni 10: Tak sampai 2 minggu minum vivix, kadar gula dalam darah dari 8.6 turun 6

diabetes

Bagaimana? Teruja tak membaca testimoni mereka di atas? Mulai sekarang, jom amalkan pengambilan sesudu vivix sehari, bagi mengelakkan dari risiko buta dan kudung akibat kencing manis. Cegah sebelum parah!!

Kurangkan manis dalam makanan, tambahkan manis dalam senyuman. Jom bervivix :)

ubat kencing manis

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

3 ulasan: