Testimoni Vivix Shaklee Untuk Darah Tinggi

Sue terjumpa artikel ni di google dan tertarik untuk berkongsi dengan rakan-rakan. Dianggarkan 32.7 peratus rakyat Malaysia atau 5.8 juta orang yang berusia 18 tahun dan ke atas mengidap penyakit hipertensi atau darah tinggi yang merupakan penyumbang utama kematian di Malaysia.

turunkan tekanan darah tinggi@hipertensi

Apa perasaan anda? Gerun tak baca sedutan artikel akhbar tersebut?

Muda-muda lagi sudah berpotensi mengidap darah tinggi. Salah satu puncanya adalah melalui makanan yang tinggi kandungan garam. Sabda Rasulullah s. a. w, maksudnya: "Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan." (Riwayat ad-Dailami)

hipertensi

Nak tahu lebih lanjut mengenai tekanan darah tinggi klik SINI.

Ubat Darah Tinggi? Apa Laki Ni Buat Untuk Turunkan Tekanan Darah 

Rawatan darah tinggi biasanya adalah ubat hospital yang dibekalkan oleh doktor. Ianya memberi kesan sampingan yang tidak baik kepada badan untuk jangka masa lama pengambilannya. Pengidap darah tinggi akan bergantung dengan ubat tersebut selamanya dan perlu makan mengikut aturan yang telah ditetapkan.

Seiring dengan perubahan zaman, kini terdapat pelbagai rawatan alternatif bagi mengawal penyakit darah tinggi antaranya ialah dengan pengambilan suplemen.

Bagi warga emas terutamanya yang malas nak telan banyak-banyak pil, Sue mencadangkan untuk ambil Vivix.


hipertensi
Vivix menstabilkan tekanan darah & merawat kerosakan salur darah
hipertensi
Vivix membantu mengurangkan tekanan darah tinggi dan stress
Bagaimana Vivix membantu pesakit darah tinggi?

darah tinggi
Resveratrol membantu mengurangkan keradangan, mencegah pengoksidaan LDL kolesterol "buruk",
dan menjadikannya lebih sukar untuk platelet melekat bersama-sama
dan membentuk darah beku yang boleh membawa kepada serangan jantung
Jom Sue kongsikan testimoni darah tinggi semakin baik selepas consume Vivix.

Testimoni 1: Mak call darah tinggi naik 200. Masa balik kampung tengok mak, memang sedih giler. Terbaring..solat pun sambil baring, makan tak lalu, nak pergi toilet pun kena papah. Malam tu bagi 1 sudu Vivix. Esok pagi dalam pukul 5.30 kitaorang tersedar dengar bunyi bising.

Tengok-tengok rupanya mak tengah kemas hall, siap sapu lantai lagi. Memang ligat macam tak sakit..Mak cakap "bagus Jiha ubat ko nih"...badan sedap.

hipertensi

Testimoni 2: Mak saya ada hipertensi. Dia sampai kena warded sebab tiba-tiba kena stroke. Pastu kolesterol dia tinggi. Dia selalu penat, stress dalam kerja dan urus rumah. Saya bagi Vivix. Paling best tengok muka mak berseri dah, kembali muda. Mak cakap ubat darah tinggi yang banyak sangat tu dah tak payah makan pun ok. Mak lebih cergas dan sihat.

hipertensi

Testimoni 3: Wife saya ada darah tinggi kronik, sejak consume Vivix, Alhamdulillah dia dah tak rasa pening lagi sekarang, kalau naik tangga dah tak mengah macam dulu, dan dah 2 bulan dia tak ambil ubat hospital pakar.



hipertensi

Testimoni 4: Darah tinggi abah yang melampau membawa ke serangan jantung dan pendarahan dalam kepala. Darah beku merebak ke sebelah kanan kepala hingga abah strok sebelah kiri badan dan abah lupa siapa yang ada di sekelilingnya.

Selepas abah consume 3 botol Vivix, kesihatan abah makin pulih, abah boleh berjalan kembali, bawa motor keliling kampung, pergi masjid, pergi pasar.

hipertensi

Tanya diri kita berapakah harga nilai KESIHATAN kerana kesihatan itu MAHAL. Jika anda atau ibu bapa, saudara mara, rakan-rakan anda mengidap darah tinggi, cubalah ikhtiar dengan Vivix. Harga bukan ukuran kerana nilai SIHAT itu lebih MAHAL.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

1 ulasan: