Vivix Hadiah Terbaik Untuk Ibu Bapa Tersayang

Perintah berbakti kepada orang tua setelah perintah untuk beribadah kepada Allah tanpa mempersekutukannya. Hal ini menggambarkan pentingnya berbakti kepada orang tua. Dalam ayat lain Allah SWT menjelaskan bahwa bersyukur kepada orang tua (dengan berbakti kepada keduanya) merupakan kesyukuran kepada Allah SWT, karena Allah menciptakan semua manusia dari rahim orang tua.

قُلْ تَعَالَوْا أَتْلُ مَا حَرَّمَ رَبُّكُمْ عَلَيْكُمْ أَلَّا تُشْرِكُوا بِهِ شَيْئًا وَبِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَانًا
.الأنعام : 151

iaitu: janganlah kamu mempersekutukan sesuatu dengan Dia, berbuat baiklah terhadap kedua orang ibu bapa, (Al-An’am: 151)


Sejak dari kecil hinggalah besar, diri kita dijaga dengan penuh kasih sayang, ditatang bagai minyak yang penuh. Orang cakap sekecil-kecil nyamuk pun seorang emak tak akan bagi dia mengigit anaknya. Punyalah sayang seorang emak sampai tak nak anak rasa sakit.

Ayah pula berkorban mencari rezeki untuk kecukupan anak-anak dan isteri. Penat-penat balik dari kerja tetap setia melayan karenah anak-anak yang macam-macam.

Oleh yang demikian, sebagai anak janganlah kita lupa akan jasa dan pengorbanan mak ayah kita. Jom hadiahkan kesihatan yang baik kepada mereka dengan sebotol Vivix.

hadiah father's day
Vivix ialah minuman campuran botani yang bukan sahaja mengandungi resveratrol, malah kaya dengan 15 polifenol yang bertindak sebagai antioksidan dan antipenuaan sel.

kebaikan vivix
Informasi vivix
Kenapa mesti memilih Vivix?
Berikut adalah sebab-sebabnya:

hadiah sempena hari ibu
Mengapa memilih Vivix?
Testimoni ibu bapa yang telah menggunakan Vivix

Testimoni 1: Ayah aku  cepat letih, tengah-tengah bersembang pun boleh lena. Pastu puasa haritu boleh kira berapa hari je terawih. Badan pun kurus makan tak selera sangat. Mak pula sebab penat jaga 3 cucu. Bila depa makan tu macam bertenaga. Tu depa suruh order lagi.

vivix

Testimoni 2: Saya bagi dekat mak Vivix, dia takde masalah kesihatan sangat. Cuma penat orang tua. Alhamdulillah, selepas mengamalkan vivix dia kembali cergas.

vivix untuk sakit kritikal

Testimoni 3: My parent dah berapa botol Vivix ni habis. Memang suka sangat. My dad sampai cari apa ada dalam vivix ni sebab dia suka sangat rasa badan sihat after consume.

Kalau tengok harga memang la mahal, tapi jika dilihat kesannya memang berbaloi. Lebihkan vivix untuk kesihatan orang yang kita sayang. 

vivix untuk sakit kronik

Testimoni 4: Mak kita baru makan botol pertama Vivix tu. Baru-baru ni mak pergi medical check up. Doktor terkejut tengok tekanan darah mak dah turun banyak. Pastu yang kelakarnya mak cerita, mak dah boleh angkat tilam untuk dijemur. Padahal sebelum ni nak seret pun susah. Suara mak bercerita pun macam ceria je.

hadiah mother's day

Testimoni 5: Mak saya ada hipertensi. Dia sampai kena warded sebab tiba-tiba kena stroke. Pastu kolesterol level memang tinggi. Dia selalu penat, stress dalam kerja dan urus rumah. In the end saya bagi vivix. Paling best tengok muka mak berseri dah. Makcik-makcik cakap kembali muda.

Mak cakap ubat darah tinggi yang banyak tu dia tak payah makan pun ok. Mak lebih cergas dan sihat.


Testimoni 6: Saya pun pengguna Vivix. Saya ada masalah usus yang menyebabkan kulit saya sangat kering, sakit sendi dan belakang, keletihan melampau. Sekarang ada perubahan positif selepas konsisten ambil vivix hampir setahun.

Sekarang dah bagi mak pula. mak pun kata lebih bertenaga. Ayah baru ambil dalam seminggu, nanti nak monitor diabetesnya.

ubat kencing manis

Potensi dan keaslian Vivix adalah lebih tinggi berbanding produk yang lain.

Bukan sekadar testimoni sahaja tetapi kajian saintifik Shaklee juga adalah bukti yg Vivix ini dapat membantu merawat pelbagai penyakit.

Usah ragu-ragu dengan Vivix.

vivix shaklee melalui kajian saintifik
Jadi kalau you all sedang mencari suplemen untuk ibu bapa, just give them a bottle of Vivix. 

Mudah dan mujarab, takyah nak telan berbiji-biji pil. Apalah sangat kan harga sebotol Vivix kalau nak compare pengorbanan mereka.

vivix hadiah untuk ibu bapa

Duit boleh dicari, namun nikmat SIHAT itu yang lagi penting.

Hargai lah yang tersayang selagi masih ada dikandung hayat. ❤❤❤

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan:

  1. masa ayah mula2 kena stroke memang cadang nak belikan.. tapi its too late..
    those yang da berniat tu teruskan sajalah beli.. jgn tragak2..

    BalasPadam
  2. perkongsian yang bermanfaat sue :)

    BalasPadam