Jeragat Dan Derita Jerawat Bernanah Hilang Serta Bertambah Awet Muda

Wanita fitrahnya sukakan sesuatu yang cantik. Begitu juga dengan dirinya, sentiasa ingin nampak cantik. Tak gitu ;)

Pelbagai faktor yang menyebabkan munculnya jerwat, jeragat dan wajah nampak tua sebelum usia. Wanita banyak mengalami proses perubahan hormon seiring peningkatan usia. Dari zaman remaja hinggalah berubah status kepada berkahwin dan mempunyai anak.

cara menghilangkan jeragat

Berapa banyak hormon telah berubah, dari zaman remaja, mengandung, melahirkan, menyusu anak. dan lain-lain. Baaanyak kan?

Perubahan hormon, pencemaran alam sekitar, pengambilan diet makanan yang tak seimbang, stress adalah antara punca yang menyebabkan masalah ini berlaku.

Dengan keadaan dunia yang serba canggih kini, agak sukar untuk mengelakkan diri dari terkena masalah kulit wajah. Namun, dengan pengambilan suplemen ianya sedikit sebanyak membantu memberikan nutrisi yang cukup kepada badan, maka masalah jeragat, jerawat, penuaan sebelum usia dapat dikurangkan.


Nampak tua sebelum usia?

Banyak orang sekarang ni Body Age lebih tua daripada umur sebenar. Contohnya umur betul baru 29 tahun, tapi Bode Age dah 69 tahun.

Apa kesannya Body Age lebih tinggi daripada umur sebenar? Haa, sebab tu lah kalau perasan sekarang makin lama makin ramai yang muda-muda pun dah kena macam-macam penyakit kronik.

Jadi, penting tak nak "mudakan semula" Body Age ni? Ya, betul. sangat-sangat lah penting. Ia bukan sekadar nak nampak muda je tau, tapi lebih utama sel-sel badan kita ni betul-betul berfungsi dengan baik dah tua-tua pun. 

Cara paling mudah nak kembalikan keremaajaan sel badan kita sudah tentu VIVIX!

Vivix ialah minuman botanikal yang kaya dengan antioksidan. Vivix bukan sahaja mengandungi resveratrol, malah kaya dengan 15 polifenol yang bertindak sebagai antioksidan dan antipenuaan sel.

resveratrol dalam vivix
Apa itu resveratrol?
lobak ungu dalam vivix
Fungsi antioksidan
4 bahan utama Vivix Shaklee:
anggur muscadine, purple carrot, elderberry, japanese knotweed
Bahan utama vivix
Testimoni mereka yang dulunya punya masalah jeragat, jerawat bernanah, dan nampak tua sebelum usia dan kini telah kembali cun!

Testimoni 1: Jeragat makin kurang, kedutan area mata pun sudah hilang, muka makin cerah. Berat badan kurang 3kg dan memang ringan badan kita aktif bergerak.

tips atasi masalah jeragat muka

Testimoni 2: Akibat tersalah pilih produk kosmetik, habis muka naik jerawat bernanah. Selepas makan Vivix, masalah jerawat bernanah tiada lagi. Kulit semakin licin dan sihat.

tip atasi jerawat bernanah

Testimoni 3: Kulit Lebih Cerah, Bersih & Fresh Selepas Berpantang Anak No-4. Bila dah beranak dua sempat lagi nak jaga muka nak jaga badan...kire boleh urus diri lagi. Masuk anak 3 dah huru hara sikit..memag kulittakde masalah sangat takde jerawat cume jelas terlihat kulit tu dah nampak tua dari usia kan & agak kusam.

Alhamdulillah lepas ber Vivix sepanjang tempoh berpantang masa bersalin anak no 4..nampak perubahan kulit..kulit lebih cerah dari sebelum..nampak lebih bersih & lebih fresh. Totally kesihatan memag ohsem, berpantang sendiri..ade kene bentan urat & baik dengan vivix juga. Syukur2 pada Allah yg mengizinkan.

Moge mak-mka yang ade anak berderet-deret juga boleh dapat perubahan seperti saya.

tua sebelum usia

Jangan tak tahu uolls, Vivix juga menjadi pilihan artis tau seperti Rita Rudaini, Emma Maembong dan  Ayu Raudhah. Boleh baca DI SINI.

jus antipenuaan
Hanya 1 sudu Vivix sehari untuk kulit yang cantik
Ingin kelihatan 25 tahun lebih muda dari usia sebenar? Cubalah sebotol Vivix anda sekarang. Saya yakin anda pasti berpuas hati dengan hasilnya. Nanti saya kongsikan dengan anda cara buat masker Vivix. Teruja tak nak tahu? ;) Cepat-cepat kontek saya ok.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan:

  1. jerawat bernanah paling x tahan...

    BalasPadam
  2. lately banyak keluar jerawat ... takutnya kalau kena jerawat bernanah

    BalasPadam