Sakit Gastrik Hilang Tiada Lagi Pedih Perut Dan Sakit Ulu Hati

Sue pernah melihat kawan Sue sendiri yang kena serangan gastrik masa sekolah menengah dulu ni. Sakitnya tu sampai berguling-guling menangis atas katil. Kesian sangat tau...

rawatan sakit gastrik

Bila saat diserang gastrik, serba tak kena jadinya. Pedih perut, loya dan muntah memang sudah sebati dalam diri pengidap gastrik. Hendak ke mana-mana, ubat mesti dibawa.

Kini ada alternatif semulajadi bagi pengidap gastrik iaitu ESP Shaklee atau soya Shaklee. Tidak lagi perlu bergantung semata-mata dengan ubat.

Bagaimana ESP membantu?

soya organik

ESP merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut.

Di samping itu, nutrien protein yang terkandung di dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asik hidroklorik berikutan proses pecernaan makanan.

Testimoni pengidap gastrik yang sangat berpuas hati dengan ESP Shaklee:

Testimoni 1: Saya pengidap gastrik selama 10 tahun. Bila pedih ulu hati saya dah cuak. Bila gastrik datang nak makan pun muntah nak jalan pun kena bongkok-bongkok. Selepas makan esp, zink, peppermint, saya perasan gastrik dah tak datang walaupun makan tak on time. Takde rasa pedih-pedih ulu hati lagi dah.

Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul.

Testimoni 2: Hari yang saya sakit tu sampai jadi macam udang la, saya cuba ESP esoknya dah kurang dan sekarang ni dah hilang terus sakit gastrik. Selalunya kalau makan ubat hampir 5 hari baru ok.

tanda-tanda gastrik dan rawatan gastrik

Testimoni 3: Memang dah jatuh cinta sangat-sangat dengan ESP. Almost 3 years ambil ESP dah takde gastrik. Alhamdulillah. If tak dulu gastrik sampai tak boleh jalan.

tanda-tanda gastrik dan rawatan gastrik

Testimoni 4: Serangan gastrik dah kurang, ker takde? Rase lama dah tak gastrik.

tanda-tanda gastrik dan rawatan gastrik

Testimoni 5: Suka sarapan guna esp, lambat sarapan pun tak kena gastrik ni.
Saya hilang gastrik minum esp, sampai sekarang memang tak pernah ada gastrik lagi.

rawatan gastrik

Testimoni 6: Jadi kalau saya lambat makan tiada sudah rasa mau gastrik tu

rawatan gastrik

Testimoni 7: Husband aku dah 3 minggu tak sakit, takde gastrik teruk dah, angin2 pun takde. Dia dah boleh puasa sejak konsisten ambil esp, zink dan pepppermint, before this dapat puasa 2-3 hari je, tu pun melepek.

rawatan gastrik

ESP tidak terhad untuk sakit gastrik aje uolls. Pelbagai lagi manfaat ESP Shaklee boleh baca DI SINI dan SINI.

Promosi ESP beli 6 Percuma 1 atau beli 2 diskaun 5% sepanjang Mac ini. Dapatkan stok ESP anda pada harga promosi yang lebih menjimatkan.

rawatan sakit gastrik

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

3 ulasan: