Bisnes Part Time Dengan Modal Yang Rendah Tanpa Sebarang Risiko

Zaman sekarang semua benda memerlukan wang. Tambahan pula kos sara hidup yang semakin meningkat tinggi yang dirasai sangat membebankan. Harga barang dapur, harga minyak, sewa rumah, yuran taska dan lain-lain lagi.


Gaji yang dapat setiap bulan tu pun boleh habis dalam masa seminggu jer. Macam mana la nak survive dalam masa sebulan yang akan datang? Garu kepala kejap mikir...

Pilihan yang ada bagi menampung kos untuk hidup adalah dengan membuat kerja part time walaupun mempunyai gaji tetap. Surirumah juga tidak terkecuali. Kebanyakan mereka membuat bisnes sambil menjaga anak-anak di rumah. Bisnes yang boleh di buat di rumah dengan hanya modal yang kecil tanpa sebarang risiko.

Ikuti perkongsian daripada Puan Fatimah Az-Zahra ni. Walaupun beliau merupakan wanita bekerjaya, beliau ada pendapat beliau sendiri kenapa perlu mencari bisnes part time. Tonton sampai habis untuk tahu cerita beliau.


Bisnes Shaklee Penipu? Isk3. Tak Percaya? Tengok Ni 

Bisnes Shaklee bermodalkan hanya RM78.90. Tak sampai RM100 pun. Student pun boleh join untuk cari duit poket lebih semasa cuti semester. Yang penting kena rajin berusaha, dan silakan buang jauh-jauh segala alasan yang ada dalam diri tuh. Kelebihan join ahli Shaklee boleh baca DI SINI.

Anda tak perlu risau kerana dalam bisnes Shaklee ada mentor yang akan membimbing anda dari perkara asas, teknik marketing, info produk dan sebagainya. Segala ilmu yang dikongsikan ini adalah PERCUMA dan mudah untuk anda follow.

Bisnes ini bukan bisnes bermusim seperti kuih raya, baju raya, baju bola dan sebagainya. Ianya sentiasa ada permintaan dari masyarakat tidak mengira musim.

Shaklee sudah bertapak selama 60 tahun di Malaysia
Jika anda berminat untuk join bisnes Shaklee secara part time atau full time, boleh hubungi Sue 013 4774 285.

1 ulasan: