Sakit Lutut Emak Dah Tiada Kini Emak Sudah Boleh Panjat Tangga

Sakit lutut boleh disebabkan oleh kecederaan, kekurangan cecair di bahagian lutut dan sebagainya. Akibat dari sakit lutut ia membataskan pergerakan individu untuk membuat aktiviti harian.

rawatan sakit lutut

Selain dari mendapatkan rawatan doktor, anda juga boleh mencuba makanan tambahan atau suplemen Shaklee.

Collagen powder dan vivix dapat membantu mengurangkan rasa sakit sendi tersebut. Collagen powder menyokong kesihatan sesendi dan menguatkan tulang. Vivix memberi tenaga kepada warga emas dan melegakan sakit lutut.

Testimoni mereka yang telah mencuba produk Shaklee:

Testimoni 1: Bendalir di lutut emak pernah kering pada tahaun 2013. Sampai satu tahap ligamen dekat bahagian lutut tu koyak. Mak terpaksa ditahan di wad  untuk masukkan cecair dekat lutut tu. Selepas konsisten makan vivix dan collagen Shaklee, lutut mak makin baik dan dah boleh sujud tanpa perlu tahan guna tangan. Alhamdulillah mak nak turun naik tangga dekat sekolah pun makin ok.

sakit sendi

Testimoni 2: Mak ku memang pengamal collagen pastu ku cakapa lah collagen ni bagus jua untuk sendi dan kaki. Pastu baru dia perasan yang dia memang dah lama sangat tak sakit kaki dan lagi kuat nak bukit-bukit.

sakit sendi

Testimoni 3: Dengan pengambilan 5 sachet collagen saya dah rasa perubahan kulit dah tak kering, lembap-lembap aje, paling rasa perubahan lutut kanan yang problem dari kecik dah tak rasa sakit especially bangun pagi dan naik tangga.

sakit sendi

Sempena promosi collagen buy 6 Free 1 atau Buy 2 get 5% discount, dapatkan stok collagen anda pada harga yang menjimatkan. Ramadhan semakin hampir, suplemen ini inshaaAllah membantu ibu bapa anda untuk beribadat sepanjang bulan puasa nanti dengan lebih tekun dan sempurna.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: