Set Sahur Instant Shaklee Yang Berkhasiat, Mudah Disediakan Dan Sedap

Sedar tak sedar Ramadhan bakal tiba tidak berapa lama sahaja lagi. Semoga kita semua berpeluang beribadat pada bulan Ramadhan tahun ini inshaaAllah.

Pernah tak anda mengalami situasi di mana terjaga untuk sahur ketika menghampiri waktu Subuh. Pasti kelam kabut bangun dan cepat-cepat togok botol air masak kan. Nak makan berat memang dah tak sempat.


Kini anda semua tidak perlu risau lagi. Shaklee menawarkan set sahur instant yang sesuai dinikmati seisi keluarga. Ianya dilengkapi dengan nutrisi lengkap seperti protin dan vitamin serta garam mineral.

Ianya cepat dan mudah disediakan. Lebih lazat lagi jika dibuat smoothie atau boleh juga dinikmati dengan fresh milk atau juice buah-buahan. Terpulang dengan citarasa anda.

set sahur shaklee

Dalam set ini mengandungi 4 produk iaitu ESP, Mealshakes, Performance drink dan Lecithin. Sue juga merupakan pengguna setia set ini hampir 4 tahun.

Ianya sangat membantu dalam memberi tenaga lebih-lebih lagi Sue seorang ibu menyusu, kurang rasa haus yang melampau, tiada rasa pening atau hampir pitam walaupun mengepam susu sebanyak 4 kali di pejabat. Syukur Alhamdulillah set ini banyak membantu.

Set ini sesuai untuk semua golongan dan peringkat umur mengikut sukatan yang dibenarkan.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan:

  1. bagusnya ada supplemen tambahan time bulan puasa ni kan sue..jadi masa posa nanti tak la letih sangat walaupun lakukan banyak tugas.. ^_^..

    BalasPadam