Doktor Suspek Pneumonia, Tetapi Sebaliknya Yang Berlaku, Ibu Tarik Nafas Lega

Pneumonia adalah jangkitan paru-paru yang boleh membuat anda rasa sangat sakit. Anda mungkin batuk,demam, dan ada masanya sukar bernafas.


Pada kanak-kanak, simptom adalah bergantung kepada umur:

Pada bayi yang berumur kurang daripada umur 1 bulan, simptomnya ialah mempunyai sedikit atau tiada tenaga (keletihan), tiada selera makan atau demam panas.

Pada kanak-kanak, simptom pneumonia sering sama dengan orang dewasa. Doktor anda akan mencari tanda-tanda seperti batuk dan kadar yang bernafas lebih dari 60 nafas seminit.

Oleh kerana pneumonia ini adalah disebabkan samada oleh bakteria atau virus, suplemen yang meningkatkan imun sistem adalah sangat sesuai diambil oleh kanak-kanak.

Cadangan Sue ialah Nutriferon dan Vit C Chewable.

Nutriferon merupakan ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun. Bila diambil setiap hari dapat mengeluarkan interferon semulajadi tubuh badan anda yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.

Formula berpaten eksklusif yang menyediakan tahap tertinggi bagi perlindungan imun harian kita.

Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh penemu interferon - Dr Yasuhiko Kojima selepas lebih daripada 40 tahun penyelidikan.

Dr Yasuhiko Kojima penemu interferon
Campuran ekstrak tumbuhan semulajadi ini berasal daripada biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese Honeysuckle yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap sel.

bahan-bahan dalam nutriferon
Terbukti dengan 4 kajian klinikal terhadap manusia.

Boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.

Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pada sesuatu masa, terutama sekali apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita akan cepat keletihan, stress, terganggu tidur, atau dijangkiti selsema, batuk, alergi, athma, ekzema, jerawat dan lain-lain. 

Sel-sel yang teroksidasi dan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit degeneratif, penyakit kronik, kanser dan lain-lain.

Oleh itu pengambilan Nutriferon sangat membantu meningkatkan imun sistem di kala diserang kuman dan mikrob.

Manfaat nutriferon
Vitamin C Chewable menguatkan fungsi imunisasi. Rasa sitrus yang hebat. Sesuai untuk kanak-kanak atau orang dewasa yang mengalami kesukaran menelan tablet. Vitamin C Chewable ni sekecil duit syiling 5 sen. Mudah sangat nak telan kan.


Kenapa Vitamin C:

- vitamin C membina otot yang sihat. Budak-budak tengah lasak dan sedang membina otot-otot mereka. Otot yg sihat, membina metabolisma yang sihat serta pembakaran lemak yang lebih baik.

- vitamin C meningkatkan imuniti tubuh. Anak-anak kita tengah melasak, terdedah dengan macam-macam.... Mereka perlukan kekebalan tubuh supaya tak mudah diserang sakit terutama demam selesema. Bila anak asyik sakit, mak dia juga yg susah hati ye tak?

- vitamin C penting untuk penyerapan zat besi. Kanak-kanak perlukan zat besi yang cukup untuk membesar. Tanpa vitamin c, zat besi tokleh diserap.

- vitamin C membina kolagen. Tubuh kita ni boleh buat kolagen sendiri tapi keupayaan ni makin menurun bila usia meningkat. Sebab tu kita tengok budak-budak kulitnya tegang, dah tua berkedut... Kolagen dah tak dihasilkan....

- vitamin C penting utk penyembuhan. Budak-budak main, jatuh.. Nak kena sembuh cepat. Nanti nak main lagi.

Testimoni nutriferon:
O ke makan nutriferon? Ok ohh! Hebat kesan dia. Apa lagi dia ni selalu demam-demam. Saya bagi dia minum, lepas tu cepat surut demam dia. Wah..syukur sis.. haritu jadi warded? Tidak jadi! Syukur ada Nutriferon. Suspek  pneumonia, bila x-ray tiada tanda-tanda, terus dibenarkan pulang. Yeaahh!


sakit pneumonia

Ibu bapa yang prihatin dengan kesihatan anak-anak apa kata belikan nutriferon dan vitamin c chewable ini sebagai perisai imun sistem anak-anak anda. Sebenarnya bukan anda membayar untuk suplemen ini. Tetapi anda telah melabur untuk sebuah nikmat yang tiada penggantinya iaitu KESIHATAN.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Komen