Pengalaman Sakit Epidural Hilang Selepas 3 Hari Ambil Vivix

Sue pernah mengambil epidural sewaktu bersalinkan anak sulong melalui pembedahan caesarean. Menurut kata doktor bayi dalam kandungan sudah lemas dan air ketuban Sue dah sikit. Nak tak nak terpaksa sign surat persetujuan untuk melakukan pembedahan segera. Menangis Sue sebab tak dapat bersalin normal. Namun, Sue redha kerana pasti ada hikmahnya.

cucuk epidural

Selepas 2 hari pulang ke rumah, Sue mengalami sakit kepala yang teramat sangat, rasa macam nak pecah kepala. Nak bangun dari katil pun tak mampu. Apatah lagi nak berdiri ke sana sini. Ya Allah azabnya jika diingat kembali saat itu.

Ibu mertua cakap, itu adalah kesan dari ubat bius yang dah habis dalam badan Sue. Suami yang tolong tuamkan tuala yang direndam ais di atas kepala Sue dengan kerap. Selepas sehari baru ok. Alhamdulillah, syukur.

Bila anak semakin membesar kadang-kadang terasa lenguh-lenguh pada tempat yang dicucuk epidural iaitu sekitar di belakang pinggang. Paling sakit adalah sewaktu nak bangun dari pembaringan selepas tidur. Sue dah tak ingat berapa lama masa yang diambil untuk sakit ni hilang.

Yang Sue perasan, selepas melahirkan anak kedua pada tahun 2012 sakit di bahagian belakang pinggang tu dah hilang. Alhamdulillah, syukur sangat.

Ni Sue kongsikan testimoni Puan Wana yang mengalami sakit di tempat cucuk epidural dan juga sakit sendi.

Puan Wana mengambil vivix untuk hilangkan sakit pinggang selepas epidural. 3 hari selepas ambil vivix, tempat yang sakit tu lenguh sangat2 akibat dari tindak balas vivix (dipanggil healing crisis).

Selepas itu, sakit beransur hilang. Sekarang dah tak lenguh dah. Sakit tu macam dah hilang. Dah boleh basuh baju pakai tangan. Kalo tak bangun je dari basuh baju terus belakang rasa sakit. Bangun tido pun dah tak sakit dah.

Dia macam hilangkan satu persatu penyakit Wana.

Gastrik pun dah hilang.

So, memang recommended untuk sakit epidural. Nikmat rasa bila sakit belakang tu hilang. Semuanya dengan izin Allah jua.


kesan sampingan cucuk epidural

Sue sendiri mengambil vivix semasa berpantang anak ketiga. Memang terasa berbeza berpantang dari yang sebelum ini. Luka cepat sembuh, badan rasa bertenaga, emosi terkawal (tiada mood swing), susu badan meriah, kulit wajah bersinar dan macam-macam lagilah.

Boleh tonton video ini untuk mengetahui kisah Puan Shuhaida berpantang dengan vivix juga ;)

Nak Luka Pantang Cepat Sangat Sembuh, Walaupun Caesar? 

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

3 ulasan: