Rahsia Kulit Wajah Pinkish Tanpa Sebarang Mekap Macam Artis Korea

Episod minggu lepas Nona dalam segmen kecantikan Sue tengok boleh buat lesung pipit dah sekarang ni dengan teknologi yang serba canggih zaman kini. Wow, memang teruja Sue tengok.

Tapi kalo tanya pendapat Sue, tak berani la nak buat sebab proses nak buat tu sakit. Walaupun sakit tu sekejap je, haihh..tak sanggup la Sue nak buat. Syukur, walaupun takde lesung pipit.

Ok2...kita stop cerita pasal lesung pipit, Sue nak cerita pasal kulit wajah pinkish ala-ala artis Korea yang tengah hot sekarang.

tip kulit cantik bebas jeragat

Siapa di sini suka kulit wajahnya kelihatan kemerah-merahan tanpa secalit mekap pun. Natural beauty gituh.. suka tak..suka tak? Pasti ramai yang mengangguk suka kan...

Haa...ni Sue nak berkongsi testimoni fresh from oven.

Testimoni 1: Selepas 5 hari konsisten vivix, Puan B ambil vivix 2 sudu sehari. Muka Puan B dah rasa lain. Muka dan bibir pun nampak pink.


Testimoni 2: Wajah nampak segar je, baru bangun tidur pun orang tak tau.


Rahsianya adalah dengan konsisten minum Vivix. Kesan ke atas individu adalah berbeza. Ada yang baru minum sebotol dah nampak kesan pinkish di kulit wajah. Ada yang perlu minum beberapa botol vivix, baru nampak kesan kemerah-merahan pada kulit wajah.

Resveratrol adalah 17 kali ganda antioksida yang terbaik digunakan dalam krim anti kedut
Resveratrol dalam 1 sudu vivix bersamaan dengan  resveratrol dalam 100 gelas wain
1 sudu vivix sehari untuk manfaat kesihatan tubuh badan
Anda atau bakal raja sehari terutamanya, yang ingin kulit wajah pinkish semulajadi tanpa perlu sebarang mekap boleh la cuba makan vivix ni. Dah ramai pun artis Malaysia yang ambil vivix ni tau. Cubalah dan rasai sendiri kesan vivix yang menakjubkan :)

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: