Akibat Resdung Dulu Wajah Penuh Jerawat Sekarang Tidak Lagi

Aaaaaachumm...aaaachumm..kejadian yang biasa kita dengar setiap pagi bagi yang mengidap resdung. Bersin tak berhenti-henti diikuti dengan hidung berair, gatal telinga, gatal hidung, rasa macam nak tercabut je hidung tu akibat menggaru. Betul tak?

Berkotak-kotak tisu habis setiap pagi akibat melayan bersin yang tak henti-henti tu..Huhu..

cara menghilangkan jerawat resdung

Selain itu, bagi yang ada resdung kebiasaannya mereka juga akan ada masalah jerawat di wajah mahupun di belakang badan.

Sue ada dua orang customer ni yang juga mengidap resdung dan mengalami masalah jerawat yang kronik, namun masalah mereka selesai selepas konsisten mengamalkan vitamin Shaklee.

Testimoni 1: Gambar sebelum 2012 tu, mimpi ngeri bagi saya. Muka jadi camni disebabkan kedegilan saya mencuba pelbagai produk muka dipasaran. Dan juga saya mengalami masalah resdung berserta alergik makanan laut.

Start 2013, consume shaklee untuk berpantang dan milkbooster. Alhamdulillah, banyak perubahan yang saya nampak terutamanya bahagian kulit wajah. So, saya continue je makan shaklee sampai skrg. Saya takut nak cuba produk lain, shaklee je yang buatkan saya yakin!

3 tahun konsisten set cantik dan set resdung, saya dapati kulit payah nak tumbuh jerawat dan parut semakin pudar. Alhamdulillah.


milkbooster

Testimoni 2: Dalam masa 2 minggu 2 hari, Shaklee banyak merubah saya. Terima kasih kepada kawan sya yang memperkenalkan ESP Shaklee. Muka sekarang semakin sihat, makin tembam, makin comel. Tiada lagi parut, muka berminyak, jerawat dan resdung tu.

kulit berminyak

Alhamdulillah, happy sangat tengok kulit wajah mereka kembali licin dan cantik. Dulu macam sayur peria, kini dah macam kulit telur pula. Ahaks.. hihihi... Berkat konsisten vitamin Shaklee, mereka telah mengalami perubahan positif pada wajah mereka.

Bagaimana vitamin-vitamin ini membantu?

ESP- ESP ialah PROTEIN. Protein adalah makanan terpenting untuk tubuh manusia. Ia membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru. 

Vitamin C- Bertindak sebagai anti histamin tanpa kita perlu mengalami side effect dari pengambilan ubat anti histamin.

Meningkatkan penyembuhan tisu-tisu badan.

Omega guard- Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru

Alfalfa- Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan akibat resdung

Vitalea- Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh

Ostematrix- Meringankan stress - mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa, memperbaiki jantung berdebar, memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.

Korang kalau mengalami masalah jerawat resdung seperti mereka, cubalah vitamin Shaklee. Confirm tak menyesal, malah puas hati. Cuba dulu dan rasai sendiri perubahan positif yang berlaku pada diri anda.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

3 ulasan:

  1. Mmg tak selesa bila terkena resdung. Asyik bersin ja kan.

    BalasPadam
  2. hehe kita semua ada resdung kan ? kronik and x je kan ? ke guano ? CT kalo ngan habuk and bulu kucing.. mulaaala hehe..

    BalasPadam