Apa Yang Membuatkan Saya Mempercayai Jenama Shaklee?

Masa sekolah dulu, time masuk makmal especially makmal biologi atau kimia yang paling ditunggu-tunggu sebab best buat eksperimen.

Eksperimen ini membuktikan adakah hipotesis awal kita betul atau tidak. Dah siap buat eksperimen, pengiraan yang tepat dan sebagainya baru boleh dapat markah penuh. 

Dari eksperimen yang kita buat itulah baru kita akan tahu jika hipotesis kita itu betul atau tidak.

Cik Sue nak kaitkan dengan Shaklee. Ramai yang cakap produknya bagus. Tapi, Mr Roger Barnett selaku CEO Shaklee ni tak puas hati. Semua orang boleh claim produk mereka bagus. Cakap saja takde bukti tak best kan.

So, Mr Roger ni pun mengusulkan kepada National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES) untuk membuat satu study ke atas suplemen Shaklee.

Dr Gladys Block adalah orang yang hebat dalam bidang Epidemiologi dan Public Health Nutrition dengan tim dari Universiti California, Berkeley telah setuju conduct study ni.


Study ini telah dijalankan kepada 1000 orang dalam 3 kumpulan berbeza. Satu yang tak makan apa- apa suplemen. Satu lagi yang makan suplemen jenama selain Shaklee. Satu lagi yang telah makan vitamin Shaklee selama 20 tahun.

Hasil kajian Dr Gladys ini membuktikan yang suplemen Shaklee ini selamat dan berkesan di makan untuk tempoh jangka masa panjang dan improve taraf kesihatan penggunanya.

Shaklee siap ada jurnalnya sekali. Ada hitam putih baru orang percaya.

Mr Roger masih belum puas hati, dan meminta third party saintis buat peer review hasil kajian Dr Gladys tadi.

Sebab tulah takde mana- mana syarikat suplemen di dunia yang berani buat study macam ni tau. Shaklee memang yakin yang suplemen mereka ini terbaik 5 bintang.

Cik Sue bersyukur menjadi pengguna Shaklee. Hasil landmark study ini membuktikan yang Shaklee ini komited dan tak lokek untuk keluarkan belanja beratus- ratus ribu dolar bagi memastikan bahawasanya produk mereka ni benar-benar selamat dan berkesan untuk pengguna.


Dah yakin bahawasanya produk Shaklee ini selamat, berkesan dan mesra alam, Cik Sue berkongsi kebaikannya dengan keluarga, rakan-rakan dan anda semua.

Cik Sue nak semua orang sihat dan hidup sejahtera.

Korang yang belum cuba lagi suplemen Shaklee, jangan rasa was-was untuk mencuba. Rugi tau kalau taknak cuba.

Meh roger Cik Sue ok, kita sembang panjang.

 013 4774 285 

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan