Atasi Kolesterol Tinggi Dan Berat Berlebihan Di Musim Perayaan

Kelmarin 1 Syawal makan nasi arab, kuzi cicah roti, satay baung, mee kari. 🍲

Raya kedua harini nak pergi open house saudara terdekat. Makanan mesti la lagi meriah. Katanya ada kambing golek. Nyum..nyum..nyum....🐑

Cik Sue dah siapkan perisai awal2 lagi agar KOLESTEROL tidak mencanak2 naik dan BERAT BADAN tidak naik mendadak lebih dari 5kg sebulan.



Seawal bangun dari tidur, Cik Sue telan 6 biji lecithin dan 2 biji phytocol. Sebelum tidur malam nanti telan 6 biji herblax.

Fungsi vitamin adalah seperti berikut:

 Lecithin membantu dalam penyingkiran lemak. Ini adalah kerana fungsi utamanya adalah sebagai 'PENCAIR LEMAK' ataupun 'fat emusifier'. 

Ini adalah apabila dia 'bertemu' dengan lemak lemak degil, dia akan 'memecahkan dan bercampur/bergabung' dengan lemak-lemak tu dan seterusnya membawa lemak tu keluar dari badan.

 Omega Guard membantu meningkatkan paras hormon "leptin". Leptin ini adalah hormon yang bantu mengawal selera makan. Jika paras leptin dalam badan adalah tinggi, maka selera makan kita akan berkurang.

Leptin ini juga boleh meningkatkan metabolisma badan. Bila metabolisma meningkat, maka cepatlah lemak dibakar di mana akan membantu kita mengurangkan berat badan.

 Phytocol-St bertindak sebagai ejen yang membantu menghalang penyerapan KOLESTEROL di dalam darah serta membantu menurunkan paras kolesterol jahat iaitu (LDL).

 Herblax - Membersihkan USUS secara lembut dan mengempiskan perut.

Jangan kata dah makan suplemen shaklee, boleh bantai makan kaw2 sampai tak hengat dunia. No..no..no..!

Boleh makan semua makanan, yang penting jaga PORTION. Air manis sebaiknya tinggal terus. Banyakkan minum air masak laaaaaagi baik.

Kalau korang risau nak pergi open house takut KOLESTEROL & BERAT BADAN naik mencanak2, cepat2 order set vitamin shaklee ni dari Cik Sue ye. 

 013 4774 285
 ig: sihatitunikmat

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan