Awet Muda Wanita Ni Membuatkan Ramai Yang Terpegun. Apa Rahsianya?

Nak tak masa umur kita 50 lebih nanti kita masih sihat dan dapat beribadah dengan sempurna. Malah dapat join buat amal kebajikan untuk golongan yang susah.

Nak tak masa umur kita 50 lebih nanti kita masih sihat nak kejar cucu, tak perlukan anak-anak untuk jaga kita. Malah kita yang selalu pergi jenguk anak cucu..

rahsia awet muda

Nak tak masa umur 50 lebih nanti kita suami isteri boleh mengembara bersama-sama melihat tempat orang dan menghargai keindahan ciptaan Allah.

Jadi segalanya bermula pada hari ini.. kesihatan adalah priceless (tak ada nilainya). Jadi nak dapatkan sesuatu yang berharga perlukan usaha, pengorbanan dan pelaburan.

Tengok akak kita ni..baca betul-betul ayat dia.."JADI PENGGUNA BERDISIPLIN SELAMA 19 TAHUN"..
tips awet muda
Apa yang beliau amalkan?
Beliau mengambil vitamin asas setiap hari secara konsisten tanpa culas iaitu ESP, Vitalea, B Complex, Vitamin C dan Ostematrix.

Sekali sekala beliau akan mengambil Omega, Vitamin E, Gla Complex, Vivix dan Collagen Powder.

Setiap vitamin tersebut ada fungsinya untuk kesihatan dan kecantikan. Bila sel dalam tubuh sihat, InshaaAllah kita akan age gracefully. Takde penyakit dan terserlah pada muka yang berseri.

Jadi faham-faham la yang baru makan vitamin seminggu tak ada rasa apa-apa dah komplen macam-macam.. dah la makan pun skip-skip, jaga makan pun tak, semua main hentam je..nak bersenam tu lagi la jauh kan..😅

Jom buang yang keruh ambik yang jernih.. kita mula dari sekarang membuat pilihan dan pelaburan yang bijak.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

4 ulasan: