Bagaimana Shaklee Mengubah Hidup Saya?

Suatu ketika dulu saya seorang yang cepat letih. Masa tu belum ada anak lagi. Tercari2 suplemen dan decide nak cuba Shaklee.   Alhamdulillah badan rasa lebih bertenaga. Bonus lain juga yang Cik Sue dapat masalah bersin-bersin dan hidung berair waktu pagi dah hilang.

Kesimpulannya: Shaklee membantu meningkatkan tahap kesihatan Cik Sue sekeluarga. 👪

Dan sekarang ni pula, misi Cik Sue membantu masyarakat untuk lebih sihat dan meningkatkan taraf ekonomi keluarga.

shaklee change my life

Seronok sangat tau, setiap kali mendapat khabar gembira/ feedback positif, masalah customer hadapi makin pulih/ makin sihat. Alhamdulillah, seronok bantu orang untuk lebih sihat.

Sewaktu zaman bekerja dulu, terfikir bila anak bersekolah sape yang akan hantar dan ambil anak sekolah. Kalo boleh diri sendiri yang nak uruskan urusan anak-anak sekolah.  

Alhamdulillah selepas 6 tahun bekerja, Allah izin Cik Sue jadi wahm (work at home mother). Bila bekerja dari rumah kene pandai susun jadual ikut priority untuk urusan rumahtangga, anak-anak bisnes.

Waktu bekerja dulu, duit gaji limited untuk diri sendiri bayar bil, hutang dan untuk parents. Selepas buat bisnes Shaklee, kami diajar untuk mengeluarkan zakat, sedekah, infaq, parents, stok, self reward. Bahagian untuk anak2 dan suami juga ada kerana mereka adalah antara yang banyak berkorban.

Ingat lagi waktu zaman sekolah asrama dulu, rajin buat solat dhuha dan qiyamullail (pengaruh rakan sebaya dan biah hasanah di sekolah). Sejak dah berumahtangga dan ada anak-anak semangat nak buat tu makin kurang. Tapi sejak buat biz Shaklee amalan sunat tersebut dah menjadi rutin dan sebati dalam diri.

Kalo dulu kerja-kerja edit gambar buat guna photoshop kene ada laptop. Tapi sekarang dah pandai edit guna smartphone. Tuan pun kene lah smart jugek khennnn... Lagipun nak bukak laptop bukan main payah nau, ada je askar-askar yang nunggu depan laptop. Huhu...

Bukan setakat edit gambar je tau, update blog pakai smartphone pun bole.

Alhamdulillah, itu adalah antara sebahagian perkara positif #shakleeeffects yang hadir dalam kehidupan Cik Sue selepas berbisnes Shaklee. Semoga Cik Sue terus istiqamah.

Korang yang berminat nak join, bole kontek Cik Sue ok

 013 4774 285

2 ulasan: