Kelebihan Mendaftar Ahli Shaklee Dengan Group Mumtaz

Ramai orang terus mengeluh, pendapatan tidak cukup, perbelanjaan meningkat dan sebagainya. Tetapi hanya sedikit yang betul- betul berani untuk bertindak menambah baik kehidupan.

Kita cuma ada 2 pilihan:
 kurangkan belanja atau
 tambah pendapatan

Kurangkan perbelanjaan pada bahagian yang tidak perlu. Contohnya makan di luar, aircond, astro dan lain-lain.


Cari alternatif untuk menambah pendapatan. Mulakan menjual apa yang ada di tangan. Apa yang kita mampu untuk mulakan.

Ini adalah antara kelebihan jika kawan- kawan join bisnes shaklee dengan Cik Sue :

• Kelas menerusi online, malah saya dan kumpulan saya dapat bermesyuarat menerusi secret group fb yang hanya boleh diakses oleh ahli kumpulan sahaja.

• Tiada kongkongan dari upline. Kita yang bertanggungjawab pada bisnes kita sendiri. Jika kita malas, dapat sikit je lah pendapatan kita. Kalau kita rajin, bonus yang besar menanti kita.

• Ditunjukkan jalan bagaimana nak melangkah naik step by step daripada Distributor hingga ke Master Coordinator. Bukan ditinggalkan terkapai-kapai stuck tak gerak-gerak walaupun dah bertahun-tahun buat bisnes.

• Terbukti berjaya menghasilkan ramai leader-leader dan Master. Bukan setakat leader grup tu je yang berjaya naik, tapi anak-anak nye turut sama naik dengan upline masing-masing. Yang paling penting, konsisten dalam berkongsi untuk mengajak orang lebih sihat.

• Pergantungan kepada Allah serta menjaga ibadah-ibadah sunat seperti tahajud, zikir, dhuha dll

• Kita ada kelas online yang dipanggil webinar dan group whatsapp dengan leader. Walaupun busy dengan kerja hakiki, tapi dengan jadual yang tersusun, semuanya tak mustahil untuk berjaya dalam shaklee. 

• Dalam dunia online kita tak perlu cari orang, tapi orang yang akan cari kita (kuasa blog, kene rajin update blog u olls) Memang santai je business ni.

• Produk Shaklee telah lebih 60 tahun berada di pasaran dunia dan tetap berdiri teguh. Setiap produknya dihasilkan begitu rapi dan teliti serta wajib menjalani ujian klinikal terlebih dahulu. Yang penting produk Shaklee halal, selamat, berkesan dan semulajadi.



Shaklee ada landmarkstudy, jadi anda tidak perlu risau dengan keselamatan dan keberkesanan produknya.

• Tak perlu nak paksa orang melabur duit beribu riban untuk berniaga. Hanya rm69 sahaja dah boleh mula business Shaklee. Yang penting orang pun tak menyampah dan meluat dengan kita.

• Kelas dan seminar yang dianjurkan adalah mesra anak-anak. Maksudnya boleh bawa anak-anak sekali semasa program berlangsung. Konsepnya di sini adalah anak-anak adalah punca rezeki kita. Tapi perlulah mengawal anak-anak supaya tidak mengganggu kelangsungan majlis.


• Pelbagai bonus boleh kita raih seperti bonus kereta, bonus kepimpinan, bonus naik pangkat dan sebagainya. Semua bonus adalah dalam bentuk tunai. Selain tu ada hadiah percutian dalam dan luar negara serta pakej umrah bagi yang Muslim. 

• Yang paling best, jika orang lain sudah sengkek menjelang 15 haribulan, tapi kita yang Shaklee bisnes ni pula tersenyum lebar. Bonus akan dibayar setiap 15 haribulan. Tiada istilah poket kering dan hujung bulan kepada pengedar Shaklee. Inshaa Allah. Shaklee bisnes kini diiktiraf kerjaya yang lumayan. 

Ingin menjana pendapatan Shaklee bersama team mumtaz?

Hubungi Cik Sue, untuk mulakan langkah pertama anda

 011 1090 4139 
 ig: sihatitunikmat 

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan