Kelebihan Menyertai Group Bisnes Di Bawah Empayar Mumtaz

Anda yang masih tercari2 bisnes part time atau full time serta berminat dalam bidang makanan kesihatan atau suplemen, jom sertai bisnes Shaklee bersama Cik Sue.

Pendaftaran sebelum memulakan bisnes Shaklee hanya RM79 sahaja. Kalo serius berbisnes, bulan depan confirm dapat balik duit  yang anda register membership tu.

bisnes shaklee

Kelebihan menyertai group Mumtaz di bawah naungan Cik Sue:

1) Anda akan diberi bimbingan selok belok bisnes Shaklee, ilmu marketing (blog, fb, instagram dll), ilmu pengurusan masa, kewangan, amalan rohani dan sebagainya. 

Kesemua ilmu ini dikongsikan secara online di dalam group eksklusif untuk yang serius berbisnes Shaklee. Takde meeting larut malam keluar rumah ye! Satu lagi, ianya 💯 PERCUMA untuk anda

Kelas offline ada juga diadakan secara berkala di seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak. Bayaran minimum mungkin dikenakan untuk kelas ini. Kebiasaannya kelas ini FULL SEAT tau selepas dibuka beberapa jam untuk pendaftaran.

Cuba anda bayangkan jika di luar, harga kelas2 ini mungkin boleh mencecah ribuan ringgit tapi dikongsikan secara PERCUMA je untuk anda. Jadi, sila lah manfaatkan sebaiknya..

2) Group support 24 jam 🕛 yang akan sentiasa membuatkan hari2 anda indah ketika anda down dan bersedih hati. Soal jawab kemusykilan produk, vitamin, penyakit boleh ditanya di situ.

3) Budaya membaca sangat dititikberatkan. Dari membaca  lah ilmu anda akan makin bertambah. Ini memudahkan sesi konsultasi anda dengan bakal customer kelak. Kita akan saling berkongsi ilmu di group whatsapp dalam sesi sharing knowledge. Macam2 lagi dikongsikan seperti tips, poster dan lain2. 

Anda punya 1001 impian hidup? Jom bersama Shaklee untuk melakar impian anda menjadi realiti.

Mulakan langkah pertama anda harini. 🏃 Boleh hubungi Cik Sue untuk info lanjut.

 013 4774 285
 ig: sihatitunikmat

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan