Kulit Lembut, Payudara Anjal Selepas Minum ESP Shaklee

Fitrah wanita adalah untuk kelihatan cantik setiap masa. Kalau bukan untuk suami pun, tetap nak nampak cantik untuk kepuasan diri sendiri betul tak?

Lagi bagus kalau ianya datang dengan pakej cantik dan sihat kan... Dua-dua tu yang kita nak.

cara merawat kulit berjerawat dan berjeragat

Harini Sue kongsikan satu testimoni gara-gara minum ESP, 5 side effect ini yang beliau dapat.

Testimoni: Berkenalan dengan ESP since Mac 2014. Sejak saya amalkan makan ESP ni kulit saya rasa lembut dan anjal jer, suka sangat. Yang paling saya suka payudara saya nampak tegang dan tak kendur lagi.

Lagi satu, ESP ni membantu sangat kalau kita tak makan waktu pagi, saya pernah rasa sampai nak pengsan sebab lupa minum pagi tapi bila saya ambil ESP memang power. Tak sampai 5 minit terus bertenaga balik. Berat badan saya pun alhamdulillah maintain sampai sekarang. Dan sampai sekarang saya masih setia dengan ESP. rasa tak lengkap, kalau sehari tak ambil ESP.


Wah! seronoknye dapat side effect macam cikpuan tu kan. Lebih sihat, lebih cantik dan lebih ceria dengan ESP.

Apa itu ESP?
ESP Shaklee bukan sekadar Soya, tetapi adalah produk soya yang terbaik! ESP dibuat daripada soya bukan GMO aka ASLI. Setiap satu tin ESP diproses daripada 30kg soya.

ESP ialah PROTEIN. Protein adalah makanan terpenting untuk tubuh manusia. Ia membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru.

soya non gmo

Badan kita perlukan protin untuk pembinaan sel yang sihat. pembinaan sel yang tidak sihat boleh mengakibatkan macam-macam kanser kepada tubuh badan.

Unsur protein terdiri daripada 21 jenis asid amino;

(1) 12 daripadanya dinamakan non-essential amino acid dan dihasilkan oleh badan kita.

(2) 9 lagi dinamakan essential amino acid dan HANYA boleh didapati daripada makanan yang kita makan (badan kita takkan boleh hasilkan protin-protin ini).

ESP menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Dan sebab ESP adalah produk semulajadi, ia sangat mudah dihadam dan diserap oleh badan. Jadi, badan kita pun boleh dapat kebaikan protin daripadanya sebanyak dan secepat mungkin.

Wow.

Sekarang korang semua mesti dah tahu dan faham kan keistimewaan dan manfaat soya Shaklee (ESP). Amacam, BEST tak?

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: