Pengalaman Coaching Downlines Bisnes Shaklee Bersama Team Mumtaz

Menjadi tanggungjawab Cik Sue untuk memberi tunjuk ajar kepada semua dowlines yang serius untuk berbisnes shaklee di bawah empayar #mumtaz.

Mereka ini pada asalnya adalah customer cik sue yang konsisten beli Shaklee dengan cik sue. Dah lama makan Shaklee, cik sue pun merisik bertanya jika mereka minat nak buat bisnes Shaklee.

coaching dowlines

Jika ya, cik sue akan asing untuk masukkan mereka dalam grup bisnes.

Kebiasaannya coaching dibuat secara online melalui whatsapp, grup fb dan juga webinar.

Perjumpaan juga adalah aktiviti berkala yang team mumtaz akan buat jika semua berkelapangan. Memang meriah bila sekali sekala dapat berjumpa.

Sebenarnya kan lagi seronok buat kelas offline. Bila dapat coaching one to one dengan anak buah satu kepuasan yang tak dapat diungkapkan. Jika ada yang tak faham lebih senang nak terangkan dengan lebih jelas.

Jika ada apa-apa masalah, masa ni kita boleh bincang dari hati ke hati. Maklum la kan, jika dibincangkan dalam medium online kadang-kadang kita boleh tersalah anggap.

Harapan Cik Sue semoga anak-anak mumtaz berjaya dengan cemerlang lebih baik dari Cik Sue. Cepat-cepat naik rank, mendapat bonus yang mereka idam-idamkan dan segala impian mereka tercapai dengan jayanya.

Help others to help others. InshaaAllah.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan