Set Detox Shaklee, Set Kegemaran Saya

Dulu kan Cik Sue ada masalah sakit/lenguh2 pinggang, badan yang keletihan walaupun dah cukup tidur, badan berangin dan rasa kebas/ semut2 di tangan.

Bulan Jun 2016, Shaklee memperkenalkan set detoks. Jadi Cik Sue bersama group detoks #jdp sama2 buat detoks dengan set detoks Shaklee ni.

detox

Dalam 2 minggu buat detoks masalah yang Cik Sue alami telah selesai. Yang bestnye berat badan turun 3kg. Wow!! Seronoknya.

Detox dengan set Shaklee bukan sahaja membuang parasit (cacing)  dalam badan malah membuang segala toksin yang telah lama terkumpul dalam tubuh badan. Kiranya cuci satu badan gitu.

Memperkenalkan set detox Shaklee yang terdiri daripada:

 Vivix - memperbaiki penghadaman & detox sel.

 Herblax - detox usus. Buang najis dalam kolon.

Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.

 Peppermint Ginger Plus - membantu penghadaman, mencuci usus dan perut, bagus untuk sistem pernafasan (paru-paru, salur pernafasan), mencuci paru-paru, melegakan perut yang sebu atau berangin, membantu tubuh menyerap nutrien, buang angin.

 Dtx Complex - detox untuk hati, buah pinggang dan penghadaman. 

 Alfalfa Complex - detox seluruh badan. Mencuci hati, darah dan usus - Mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon darah dan mencantikkan kulit dan otot.

U olls boleh baca testimoni di sini:

Sampai sekarang pun Cik Sue masih konsisten buat detox. Kiranya dalam setiap bulan mesti buat. Badan rasa fit, cergas, gatal2 pun dah takde.

Kalau kereta  pun perlu diservis secara berkala apatah lagi tubuh badan kita yang macam2 kita makan setiap hari serta terdedah dengan pelbagai toksin setiap saat dan ketika.

Sayangkan diri, jom lah berdetox u olls.  Kita buat ramai2 dalam group baru seronok.

Berminat, cepat2 kontek Cik Sue ye.

 013 4774 285
 ig: sihatitunikmat

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan