Suplimen Shaklee Untuk Kesihatan Di Musim Perayaan

Syawal ketiga...

Tadi masa g Tesco topup barang2 rumah, dengar la makcik2 belakang bersembang kuat yang kawan diaorang sakit tonsil.

Balik rumah mak mertua mengadu sakit perut aka cirit birit.

Pemakanan yang sihat dan seimbang sewaktu hari raya agak susah.



Maklumla dah banyakkk sangat makan daging, makanan berlemak dan berminyak. ๐Ÿด๐Ÿ‘๐Ÿฒ๐Ÿ—๐Ÿ

Ditambah lagi dengan kuih muih dan air manis. ๐Ÿฐ๐Ÿช๐Ÿฉ๐Ÿจ๐Ÿซ

Lepas tu kurang pulak makan sayur dan buah- buahan. ๐ŸŒ๐Ÿ๐Ÿ‰ Air kosong pun tak minum. Dok tibai air manis sokmo.๐Ÿต๐Ÿธ Parah..parah..

Macam2 penyakit boleh singgah masa ni seperti kolesterol naik, darah tinggi naik, berat badan naik, tonsil, gastrik, cirit birit, muntah2 dan yang lebih teruk lagi strok. Nauzubillah.

Dah tiga Syawal harini, Alhamdulillah Cik Sue masih sihat, perut tak meragam, tiada sembelit. Syukur sangat.

Ini adalah antara suplemen yang Cik Sue amalkan setiap hari.

 lecithin - membantu dalam penyingkiran lemak. Ini adalah kerana fungsi utamanya adalah sebagai pencair lemak atau fat emulsifier
 phytocolst - menghalang penyerapan kolesterol di dalam darah serta membantu menurunkan paras kolesterol jahat iaitu ldl.
 herblax - cuci usus dan mengelakkan sembelit
 peppermint- melegakan perut tak selesa, angin, mual, gastrik, pedih ulu hati dan muntah
 garlic- menurunkan kolesterol, membantu sistem penghadaman, kembung perut dan gastrik

Suplemen ini membantu menampung ruang nutrisi yang tidak cukup dalam badan.

Syukur ada Shaklee

Korang nak raya dengan sihat bersama Shaklee

Hubungi Cik Sue ok. Nak datang beraya rumah Cik Sue pun boleh

 013 4774 285
 ig: sihatitunikmat

1 ulasan:

  1. Sebuah artikel yang sangat berkualitas.memberikan informasi yang bermanfaat.semoga sukses selalu
    obat kencing nanah


    Lovely post, Marcia. Thank you.
    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
    obat kencing nanah


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
    obat kencing nanah

    great post bro..i do like it!!
    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
    obat kencing nanah


    Wanita yang jarang memperhatikan kebersihan organ vital akan lebih mudah menderita ISK karena kuman lebih banyak yang berkumpul disekitar lubang kencing.
    obat kencing nanah

    Cara mencegah terjadinya ISK adalah dengan minum lebih banyak dan berkemih lebih sering
    obat kencing nanah


    Biopsi prostat dilakukan pada pria yang dicurigai menderita keganasan atau kanker prostat. Tindakan ini dilakukan untuk menegakkan diagnosis kanker prostat.
    obat kencing nanah

    info kesehatan yang sangat bermanfaat.sukses dan terus berkreasi gan
    obat kencing nanah

    BalasPadam