Bebas Jerawat Selepas Kurang 2 Bulan Konsisten Vitamin C

Sekarang ni terdapat pelbagai rawatan estetika untuk mendapat kulit wajah yang cantik. Ia menjadi pilihan ramai kerana membantu merawat masalah kulit seperti parut, bintik atau tompok, lebihan kulit, garis halus, bentuk wajah juga badan atau mengurangkan lemak.

Ada cara yang lebih mudah, tak perlu suntik setiap bulan (takut oi tengok jarum) dan tidak perlu keluarkan bajet yang tinggi. 

Nak tahu apa?

Macam dalam testimoni di bawah ini, beliau hanya konsisten makan Vitamin C Shaklee kurang dari tempoh 2 bulan. Kulit makin bersih dan bebas jerawat.


Antara manfaat vitamin c ialah:

Membentuk Kolagen – Kolagen adalah asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

Mencantikkan Kulit – Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

Memperbaiki Simptom Pendarahan – Kekurangan vitamin c adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Sebotol Vitamin C 180 biji cuma berharga RM92.50. Penggunaan sehingga 6 bulan. Sehari cuma spent RM50 sen ++ sahaja. Jimat bukan?!

Bagi sesiapa yang ada masalah jerawat dan parut jerawat seperti beliau boleh cuba Vitamin C Shaklee ni. Berbaloi-balaoi. Cuba dulu baru tahu.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan: