Suplemen Minyak Ikan Bantu Ibu Dalam Pantang Cepat Turun Berat

Salah satu impian ibu dalam pantang selepas bersalin ialah untuk menurunkan berat badan dengan cepat dan inginkan bentuk badan kembali cantik sewaktu sebelum hamil. Ini adalah salah satu cabaran bagi ibu yang sedang berpantang.

Sebenarnya penyusuan susu ibu secara eksklusif banyak membantu penurunan berat badan seorang ibu. Setiap kali menyusu, anda telah membakar 500 kalori. Ia sangat bermanfaat untuk bayi anda, samada dari segi nutrisi atau mengeratkan hubungan antara ibu dan bayi.

Pernah dengar suplemen minyak ikan tak?

Dalam Shaklee ia dikenali sebagai Omega Guard. Suplemen minyak ikan bukan sahaja baik untuk memerangi kemurungan (post partum depression) saat melalui hari-hari awal selepas bersalin malah dapat membantu menurunkan berat badan juga.

Omega Guard mengandungi EPA dan DHA. Asid lemak Omega 3 ini membantu meningkatkan paras hormon "leptin". Leptin ini adalah hormon yang bantu mengawal selera makan. Jika paras leptin dalam badan adalah tinggi, maka selera makan kita akan berkurang.

Leptin ini juga boleh meningkatkan metabolisma badan. Bila metabolisma meningkat, maka cepatlah lemak dibakar di mana akan membantu kita mengurangkan berat badan. Haaa, nampak tak, bukan semua LEMAK tidak bagus. Inilah contoh lemak yang bagus iaitu ASID LEMAK OMEGA 3.

Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietary tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega – 3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.



Testimoni: Konsisten makan omega sebabkan berat saya naik 5kg sepanjang kehamilan, seminggu selepas bersalin berat turun 8kg. Anak 1st tak makan shaklee 2.04kg. Anak 2nd makan shaklee berat 2.46kg. Makan sampai 38w. -Pn Ainul-


Bila makan omega berat masa hamil tak naik mendadak. Takdelah nurse di KK tu bising-bising kan sebab tengok berat badan cantik je naik.

Selepas bersalin ni pun satu cabaran besar nak turunkan balik berat badan.

Ye lah kan, kalo dari masa hamil lagi berat badan naik mendadak. Nak turunkan balik berat tu makan masa juga.

Nasib ada minyak ikan power.

Rugi siapa yang tak cuba.

Harus masukkan dalam senarai set berpantang nanti tau.

Jangan lupa

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan