Impian 6 Bulan Yang Akan Datang Dalam Bisnes Shaklee

Dalam bisnes kita mesti ada target yang ingin dicapai. Target jangkamasa pendek atau jangkamasa panjang.

6 bulan dari sekarang target cik sue dalam bizshaklee ialah berjaya naik rank coordinator. Ada 7 anak tangga yang perlu cik sue daki. Berbaki 5 saja lagi sebelum sampai ke puncak Master Coordinator.

Telah dapat 1 tiket cruise reward dari Shaklee. Dengar kata cruise ini bertolak dari Penang dan akan singgah ke Krabi Thailand. Wow, seronoknya.


Telah berjaya mendapat car bonus. Car bonus ni bukan dapat sebiji kereta tau. Tetapi dapat dalam bentuk duit. Terpulang la pada kita nak buat apa dengan duit tersebut. Cik Sue plan nak bayar downpayment untuk beli sebiji rumah atas tanah.

Nak dapat semua ni of kos la dengan usaha keras bukan duduk goyang kaki aje.

Coaching dowlines yang berpotensi untuk naik rank. Cik Sue nak bantu lebih ramai downlines untuk menerima bonus sekurang-kurangnya 3 angka.

Ambil peluang join kelas2 yang dianjurkan oleh Shaklee, kelas upline dan sebagainya. Ilmu sangat penting. Boleh share di blog, dengan downlines dan customers.

Rajin2 update fb, insta dan blog supaya orang kenal kedai kita. Lagi banyak medium yang kita promot lagi banyak peluang kita dikenali ramai. Tapi kena update selalulah.

Berdoa spesifik dan bertawakkal kepadaNya.

Tolong doakan 3 impian cik sue ini tercapai dengan mudahnya inshaaAllah. Aamiin.

Terima kasih kawan2. Doa yang baik2 juga buat semua kawan2 cik sue.

Jika ada di kalangan kawan-kawan cik sue yang ingin menyertai bisnes shaklee dengan team mumtaz, boleh hubungi cik sue 013 4774 285.

3 ulasan: