Benarkah Vivix Mahal? Berbaloikah Makan Vivix?

Ramai yang pm cik sue tanya harga vivix berapa. Bila diberitahu ramai juga yang diam membisu.

Yang tahu kehebatan vivix ni memang akan beli siap repeat order lagi setiap bulan. Ada yang belikan untuk emak yang kencing manis, masalah jerawat, sakit sendi, darah tinggi dan sebagainya.

Vivix diperbuat dari anggur muscadine, purple carrot, elderberry dan japanese knotweed. Anggur muscadine kalo korang nak tahu, ianya sebesar bola golf. Harga sebiji pun sudah mencecah RM100.

Vivix ini selain dihasilkan dari bahan yang berkualiti, ianya turut ada kajian dari saintis shaklee iaitu Dr. Elizabeth Blackburn Penerima Nobel Prize Dalam Perubatan 2009.


Di dalam kajian The Shaklee Telomere Landmark Study II beliau menemui kromosom yang dilindungi oleh telomere dan enzim telomere.

Telomeres pengguna Shaklee lebih panjang berbanding mereka yang bukan pengguna Shaklee.


Vivix berfungsi memastikan telomere ini sentiasa panjang dan sel DNA terlindung daripada kerosakan dan serangan radikal bebas.

Antara keistimewaan vivix yang lain ialah dapat menembusi sehingga ke peringkat DNA. Ramai pesakit kronik seperti kanser, jantung dan lain-lain yang kembali sihat selepas pengambilan vivix kerana vivix membantu memperbaharui sel dan memberi tenaga kepada sel.

Cik sue sertakan satu testimoni di mana dalam setahun beliau terpaksa habiskan RM12K untuk bil hospital. Dibandingkan dengan pengambilan vivix setahun cuma RM6K. Jimat RM6K.



Kesihatan itu lagi mahal dari harga vivix. Sebabnya, ia tidak boleh dibeli walau duit berkepuk-kepuk. Jom jaga kesihatan, pemakanan dan lifestyle kita.

Jangan lupa amalkan suplemen Shaklee bermula dari sekarang bukan tunggu sakit baru nak makan.

Inginkan konsultasi vivix dan produk shaklee yang lain?

Hubungi sue
 013 4774 285
 ig:sihatitunikmat

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

2 ulasan:

  1. Kalau mahal tapi bagus berbaloi aje beli 😊

    BalasPadam
  2. selamat tahun baru :)

    sudi2 la join contest Nurul ni ye :)
    http://syahirahvaliant.blogspot.my/2016/12/contest-menangi-percutian-ke-suria.html

    BalasPadam