Jana Income Dengan Modal Rendah Tetapi Pulangan Yang Berganda

Tahun ni 2 orang anak cik sue akan bersekolah. Yang sulong 7 tahun dan yang kedua 5 tahun.

Yuran persekolahan anak yang kedua dah settle masa awal bulan Disember haritu. Harini cik sue nak settlekan pula yuran sekolah si abang sekali dengan beli buku sekolah.

Campur yuran kedua-dua orang anak ni hampir kepada 4k juga. Fuh botak kepala weh! Alhamdulillah, ada duit bonus shaklee untuk tampung perbelanjaan sekolah anak-anak.

jana pendapatan

Cik sue sangat faham situasi kawan-kawan cik sue yang ada anak bersekolah. Memang banyak nak pakai duit.

Nak bayar yuran sekolah, beli buku, alat tulis, peralatan sekolah yang lain, duit sewa van sekolah, yuran transit dan sebagainya. Duit gaji yang baru dapat pun sekelip mata je habis untuk perbelanjaan buka sekolah.  Betul tak?

Jadi di sini cikgu offer kepada friendlist fb dan rakan-rakan blogger cik sue yang berminat untuk menjana pendapatan tambahan secara part time atau full time. Sekurang-kurangnya dapat juga income untuk topup duit gaji suami atau buat belanja dapur.

Macam Puan Syazana ni


Nak Jana Pendapatan Online Untuk Bayar Sewa Rumah?

Dalam keadaan ekonomi negara kita sekarang yang kurang stabil, harga barang dan perkhidmatan juga naik, harga minyak naik, semua benda lah naik tapi gaji je belum naik-naik.

Dah cut cost belanja sana sini tetapi pendapatan pun masih tidak cukup untuk menampung perbelanjaan harian. Ditambah dengan anak-anak bersekolah lagi.

Jom sama-sama menjana pendapatan tambahan. Yang penting korang ada minat, kesungguhan dan kemahuan yang tinggi. Cik sue akan guide anda dari awal sampai akhir.

Mari kita sama-sama menjana ekonomi yang lebih baik untuk tahun 2017 yang pastinya lebih mencabar. Bersediakah anda?

Hubungi cik sue sekarang.

 013 4774 285
 ig: sihatitunikmat

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan