Kencing Manis Mak Makin Baik Dengan Ikhtiar Vivix

Ini testimoni dari kawan cik sue. Dia sudah lama join ahli shaklee. Biasanya beliau memang beli stok untuk diri sendiri jer.

Beberapa kali juga beliau dok merisik-risik pasal harga vivix dari cik sue. Sampai lah masa promo vivix tahun ni beliau terus beli yang promo twinpack.

Rupanya beliau beli vivix untuk emaknya yang ada kencing manis. Belum pun habis sebotol vivix, beliau maklumkan kesihatan mak beliau makin baik.

Jika dulu gula dalam darah bacaannya 18.9, kemudian turun pada 15.7, 11.3 dan terkini 7.3.

rawatan kencing manis

Emaknya juga semakin bertenaga. Jika dulu hanya mampu duduk atau terbaring saja, kini mampu berjalan di sekitar rumah serta menyiapkan kerja rumah.

Anak mana yang tak gembira melihat ibunya makin sihat kan? Siap mahu repeat order lagi lepas ni.  Seronok, melihat kembali keceriaan di wajah emaknya.

Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE (advanced glycation end products) dalam badan. Protein AGE yg berlebihan ni bole ganggu keutuhan sel.

Alhamdulillah dah ramai yg amek vivix untuk kencing manis dan bacaan gula sudah turun, vivix ini hanya supplemen untuk membantu, pengambilan ubat doktor haruslah di ambil seperti yang telah doktor nasihatkan untuk membantu mempercepatkan pemulihan.

Sekiranya anda mahupun orang kesayangan anda menghidap diabetes, apakata anda cuba ikhtiar dengan vivix.

Hubungi sue untuk konsultasi dan order anda.
 013 4774 285
 ig: sihatitunikmat

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan