Minyak Ikan Untuk Otak Bijak, Kolesterol, Sakit Sendi Dan Pelbagai Guna

Omega ni kegemaran anak-anak cik sue. Botol ni kena simpan tempat tinggi. Kalo tak, anak-anak buat macam kunyah gula-gula. Boleh habis sebotol sehari.

Omega ni bagus kerana kaya dengan dha dan epa. Sangat bagus untuk perkembangan otak kanak-kanak dan membantu tumpuan/fokus sewaktu mereka belajar atau bermain.


Jika anak-anak cik sue dah start batuk dan hidung pun dah mula sok sek sok sek cepat cepat cik sue bagi telan sebiji omega. Alhamdulillah cepat je sembuh.

Customer cik sue yang anaknya ada athma, semenjak amalkan omega, sudah jarang bergantung pada inhaler dan tak perlu berkejaran ke klinik/hospital untuk ambil nebulizer lagi.

Pak cik mak cik pun suka sangat dengan omega ni kerana sakit sendi makin berkurang. Sudah boleh buat aktiviti macam biasa semula.

Suami cik sue pun suka sebab sangat membantu menurunkan paras kolesterol dan mengurangkan perut buncit. Terpaksa beli tali pinggang baru sebab perut dah kurang inchi u olls.

Kakak cik sue yang tengah hamil pun dok ambil omega ni kerana ia membantu perkembangan otak dan mata janin yang sihat.

Pendek kata, omega ni sesuai untuk seisi keluarga. Satu rumah satu omega. Dari yang muda sampai lah yang ke tua pun boleh consume omega ni.

Banyak sangat manfaat omega ni. Setiap bulan cik sue tak miss beli. Wajib ada stok dekat rumah.

Jom lah cuba sebotol. Boleh hubungi cik sue untuk konsultasi.

 013 4774 285
 ig: sihatitunikmat

2 ulasan:

  1. mengurang perut buncit..wahh tu yg best tu haha

    BalasPadam
  2. Wahh menarik ni lelagi part yang menurangkan inchi tu kan :D

    BalasPadam