Pengalaman Hamil, Menyusu Dan Berpantang Dengan Set Shaklee

Oleh kerana mahu berjimat ada mereka yang sanggup membeli shaklee di kiosk-kiosk pasaraya, shopping cart online dan di kedai-kedai yang menyamar sebagai stokis.

Bila dah beli, tak tahu cara nak makan pandai pula cari sid untuk minta konsultasi.

Cik sue bukanlah orang yang pakar dalam semua bidang kesihatan dan penyakit.


Tetapi cik sue sangat berterima kasih kepada shaklee kerana menyediakan kelas, health talk, mini carnival di mana penceramahnya adalah pakar nutrisi shaklee dan juga doktor yang pakar dalam bidangnya.

Antara kelas cik sue pergi boleh baca di SINI.

Selain itu pembacaan buku kesihatan, sharing ilmu dari uplines dan sidelines di dalam group sangat membantu menambah ilmu.

Cik sue sangat suka untuk berkongsi dengan korang semua, berkenaan dengan set breastfeeding, set kehamilan dan set berpantang shaklee. Berkongsi ilmu dan pengalaman cik sue dengan 3 orang anak yang telah cik sue lalui sebelum ini.

Selain itu boleh juga kalau nak cik sue berkongsi tentang sesetengah penyakit dan juga set kecantikan. Wanita dan kecantikan berpisah tiada.

Cik sue sedang dalam proses nak habiskan baca buku ni. Cuti sekolah buku pun tetap kena baca. Barulah ilmu akan semakin bertambah.



Ok korang ingat tau nak beli shaklee jangan cari harga yang murah tetapi carilah pengedar yang berilmu yang dapat memberikan konsultasi terbaik.

Jangan salahkan produk jika tidak dapat hasil seperti yang diharapkan (tidak berkesan) jika cara makan yang betul pun tak tahu.

2 ulasan:

  1. wahh teringin juga nak rasa berpantang... huhu doakan ye..

    Jom join contest utk menangi hadiah produk dari Cosmoderm: http://yanieyusuf.com/2016/12/exclusive-kuala-lumpur-modest-fashion-week-2016/

    BalasPadam
  2. Betul tu. Ni beli kat org lain tp tanya org lain pulak cara makan yg berkesan kan..

    http://www.fatindays.com

    BalasPadam