Kenapa Vivix Dikatakan Sangat Bagus Dan Terbaik Untuk Kesihatan

Vivix telah membantu meningkatkan kesihatan ramai orang samada masalah kesihatan biasa mahupun untuk sakit-sakit kronik.

Bagaimana tonik anggur ni boleh menjadi satu ANTIOKSIDAN dan ANTIPENUAAN SEL yang sangat berkuasa? Tak lain tak bukan, kekuatan Vivix terletak pada 4 bahan utama yang terkandung dalam tonik ini:

 Anggur Muscadine
Anggur muscadine adalah anggur liar yang sangat istimewa. Ia mempunyai sumber terbaik antioksida dan anti radang dan mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti baik untuk kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah, melambatkan proses penuaan, mencegah kanser serta sebagai anti-virus dan anti bakteria.

BERBEZA dengan anggur biasa, anggur muscadine mengandungi 5 KALI GANDA lebih resveratrol. Resveratrol dalam 1 SUDU vivix sama dengan resveratrol dalam 100 gelas wain.

 Purple Carrot
Purple carrot atau lobak ungu ini mempunyai sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phytochemical. Ia juga mengandungi anthocyanins (antioksidan mustajab) yang bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang membantu mengurangkan risiko penyakit jantung. Asid klorogenik yang terkandung di dalamnya bertanggungjawab mengurangkan risiko diabetes.

Dalam kajian yang dibuat oleh Universiti Queensland, jus purple carrot didapati berkesan untuk merendahkan tekanan darah, menstabilkan bacaan gula dalam darah pesakit kencing manis dan juga boleh membantu penyakit hati dan jantung.

 European Elderberry
Kajian di Austria University of Graz mendapati bahawa elderberry ekstrak mengurangkan pengoksidaan lipoprotein berketumpatan rendah (LDL) kolesterol. Pengoksidaan kolesterol LDL yang terbabit dalam atherogenesis , sekali gus menyumbang kepada penyakit kardiovaskular.

Selain menurunkan kadar kolesterol, European Elderberry juga mengandungi kandungan Vitamin C yang tinggi dan sangat bermanfaat untuk melawan jangkitan virus dan bakteria. Ia boleh membantu mencegah kanser, meningkatkan sistem imun, mengawal diabetes serta meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.

 Japanese Knotweed
Keaslian resveretrol dalam vivix shaklee adalah sebanyak 98% yang diekstrak dari Japanese Knotweed (Polyganum Cuspidatum). 6 kali ganda dari resveretrol tau. Ia digunakan untuk melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.

Kajian Professor Harvard membuktikan RESVERATROL kalau di gabung dengan POLIFENOL akan jadi 10 kali lebih BERKESAN dan POWER. Vivix ada 15 jenis POLIFENOL.



Vivix ni ada TIGA PATENT dan tak boleh ditiru oleh syarikat lain. Patent 1, untuk gabungan POLIFENOL, patent 2, diproses secara COLD-FILLING extraction dan patent 3, diproses semulajadi TANPA PENGAWET dan menghasilkan cecair yang stabil.

Vivix dapat (1) mempertahankan sel (2) memberi tenaga kepada sel (3) memperbaiki sel dan (4) meningkatkan prestasi sel.


Haaa tertarik kan..dah nampak kan betapa mahalnya ramuan vivix itu sendiri, fungsi dan sifat bahan-bahan dalam vivix itu sendiri..

Jadi harga memang laa setanding dengan kualiti kan.

Bukan senang Vivix ni nak dihasilkan tau. Perlu melalui pelbagai ujikaji keselamatan dan keberkesanan produk. Mengambil masa bertahun-tahun bagi menghasilkan ramuan Vivix yang berkualiti tinggi. Nak menghasilkan polifenol yang terbaik, untuk buat patent-pending supaya resipi vivix orang tak boleh tiru, nak memastikan kualiti anggur dari ladang adalah yang paling terbaik.

Jangan tunggu sakit baru nak ambil suplemen. Yang sihat, tambah-tambah lagi yang sakit cik sue sangat rekomen untuk ambil vivix ni. Korang kena cuba sendiri Vivix ni, baru tahu betapa bestnya Vivix ni. Cenggini haa

Satu hari hanya 1 sudu kecil je u olls. Boleh kan? Sihat itu MAHAL. Sakit itu lagi MAHAL. Macam-macam nanti nak kena bayar kan..

Promosi Vivix adalah sepanjang Januari 2017. Masa inilah peluang terbaik untuk anda beli Vivix. Lebih JIMAT untuk wang anda.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Komen