Vivix Sebagai Support Nutrient Untuk Pesakit Kanser

Kita memang biasa dengar tentang kanser kan. Antara pembunuh nombor satu di Malaysia!

Apa yang buat kanser ni membunuh adalah kerana biasanya ia susah nak detect kalau tak jalani pemeriksaan rutin. Tau2 bila dah ada simptom, dan bila dah keluar simptom tu.... maknanya keadaan dah teruk. Mungkin dah peringkat ke-3 atau ke-4 yakni final stage.

Rawatan kimoterapi akan memusnahkan kesemua sel tubuh yang sedang berkembang tidak kira normal atau tidak.

Memberi kesan kepada rambut, permukaan saluran penghadaman; menyebabkan loya, muntah dan kekurangan air dan sum sum tulang.
Menyebabkan kudis dan ulser dalam mulut. Juga menyebabkan kerosakan otak.

Sesetengah ubat turut memberi kesan buruk terhadap sel darah, termasuk platelet dan sel darah putih yang diperlukan untuk sistem imun.

Selain itu, terdapat komplikasi yang dipanggil ‘tumorlysis’ apabila sel kanser musnah secara tidak terkawal dan menyebabkan elektrolit dalam badan tidak seimbang dan memberi masalah yang lain.

Pesakit kanser, disyorkan mengambil vivix sebab vivix akan membantu MEMUSNAHKAN sel kanser.

Testimoni Vivix untuk pesakit kanser KLIK SINI.

Melalui kajian makmal, ASID ELLAGIK didapati menghalang pertumbuhan sel kanser dan menyahaktif bahan kimia penyebab kanser.


Tindakannya adalah dengan bergabung dengan bahan kimia penyebab kanser dan “mengisyaratkan” sel-sel kanser daripada terus tumbuh.

Dari segi perubatan, asid ellagik digunakan untuk mencegah kanser dan merawat jangkitan virus dan bakteria.

Asid ellagik merupakan salah satu kandungan utama dalam Vivix Shaklee.
Dan Muscadine Grape merupakan bahan utama yang terdapat dalam Vivix!


Vivix ini akan MELINDUNGI dan MEMPERBAIKI sel-sel baik semasa kimo sebab komfemnya bukan sel kanser je yg musnah,kemo akan musnahkan sel-sel baik.

Orang yang lepas kimo badan letih,lembik, nak bangun pun tak larat. Ramuan botanikal Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) MITOKONDRIA untuk meningkatkan tenaga di dalam sel.

Semakin banyak mitokondria, semakin sihat sel. Semakin elok fungsi sel, semakin baik organ berfungsi.

So badan akan rasa lebih bertenaga.


Meningkat prestasi sel dan melambatkan penghasilan protien AGE.
AGE (Advance Glycation End products) adalah bahan akhir hasil daripada diproses oleh sel badan.

Ia sangat merbahaya dan merosakkan pada tahap selular. AGE ini boleh menyebabkan kerosakan pada sel-sel dan juga sistem tubuh badan manusia. Ia boleh menyebabkan banyak punca kepada PENYAKIT KRONIK jika dibiarkan tanpa pencegahan.

Vivix mengandungi 10 kali ganda lebih kuat RESVERATROL yang mampu melambatkan pengumpulan protien AGE (Advanced Glycation End products) dalam sel tubuh manusia.

Bagi kawan-kawan yang mempunyai ahli keluarga yang mengidap kanser, boleh cuba Vivix. Very recommended. Tambahan pula Vivix sekarang sedang dalam harga promosi. Haruslah grab kan! Untuk penjimatan berganda gitu.

Vivix pada harga promo:
- Buy 6 FREE 
- Buy 2 get 5%

Tanya diri kita berapakah harga nilai KESIHATAN kerana kesihatan itu MAHAL.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: