Kenapa ESP (Soya Shaklee) Berbeza Dengan Soya Yang Ada Di Pasaran?

ESP shaklee berbeza dengan soya-soya di pasaran.

Shaklee telah mencipta instant protin soya yang pertama pada tahun 1961.


ESP shaklee adalah antara top 10 best sellers produk. Sebab tu esp cepat je sold out once direstock.

Soya shaklee adalah non GMO (non Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.

Indeks glisemik yang rendah iaitu 39 sesuai untuk pengidap kencing manis.


ESP dicuci dengan air bukan dengan alkohol untuk mengekalkan isoflavones, genistein dan daidzein demi mengekalkan keseluruhan kebaikan soya.

ESP kaya dengan isoflavones yang membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

Genistein yang terkandung dalam ESP terbukti mengekang pertumbuhan sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari dan menopaus.

Cik sue amalkan ESP sejak dari kehamilan anak yang sulong.


Apa yang bestnya effect ESP pada diri cik sue sendiri ialah kekal bertenaga sepanjang hari walaupun sedang berpuasa disamping meneruskan rutin mengepam susu di office.


Susu ibu jadi lebih pekat dan berlemak. Setiap kali nak siapkan bekal susu untuk taska anak, jadi bersemangat tengok susu ibu tu pekat dan berlemak.

Glisemik indeks ESP yang rendah memecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam badan. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah membantu pengurangan berat badan cik sue. Tak cepat rasa lapar macam makan nasi atau roti canai.

Kulit wajah bebas jerawat, lebih gebu dan licin je. Husband pun puji

ESP ada sijil iaitu Identity Preserved Program (IPP). Ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik, daripada benih sehingga kepada pengeluarannya.

Jadi jangan ragu-ragu nak cuba ESP tau. Nanti anda sendiri yang rugi.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: