Kebas Badan Dan Sesak Nafas Mama Hilang Jua Akhirnya

Cik sue sendiri pernah mengalami kebas kebiasaannya sewaktu bangun dari tidur. Ini terjadi apabila lengan bertindih dengan badan, aliran darah menjadi sempit dan menyebabkan rasa kebas. Satu lagi adalah apabila hendak bangun dari duduk bersila yang terlalu lama, terasa kebasnya dan akan hilang selepas bergerak.


Bagi sesetengah orang kebas badan dianggap satu perkara biasa. Namun hati-hati mungkin ianya petanda kepada suatu penyakit seperti kencing manis, darah tinggi, atau mempunyai kadar kolesterol yang tinggi.

Keadaan kebas juga boleh berlaku jika seseorang kekurangan darah, terlalu gemuk, wanita mengalami putus haid dan kadang-kadang orang yang kekurangan kalsium.

Jika rasa kebas dialami oleh orang berusia 45 tahun ke atas, ujian akan dilakukan dengan teliti untuk meneliti sebab-sebabnya. Ia dijalankan bagi mengenal pasti keadaan pesakit tersebut jika dia dikaitkan penyakit-penyakit berbahaya.

Cik sue ingin berkongsi satu testimoni emak kepada kawan cik sue yang alami kebas badan dan sesak nafas. 

Mama memang minum vivix 3 bulan lebih dah. Pastu mama bagi feedback bagus lepas guna vivix. Mama selalu kebas badan sebelah kiri, jantung laju lepas tu jadi penat sesak nafas.

Lepas minum vivix 3 bulan alhamdulillah dengan izin Allah beransur pulih dengan jeragat mama pun dah tak ada.

Ingat minum untuk kesihatan ja. Rupanya jeragat pun terbang p mana pun tak tau. Seronok la mama.

Seronokkan SIHAT dapat, KECANTIKAN pun dapat. :)

Bagaimana Vivix membantu?


Polyganum Cuspidatum berperanan untuk proses pembersihan kolestrol dalam salur darah. 

Anggur Muscadine dan Purple Carot pula mengandungi antioksida yang tinggi dan bioflavonoid membantu dalam proses pembersih salur darah yang tersumbat. 

Resveratrol membantu meningkatkan pengaliran darah dengan cara menggalakkan vasodilatasi dengan meningkatkan pengeluaran Nitrik Oksida yang membolehkan salur darah mengendur.

Bila amalkan vivix, di dalamnya terkandung resveratrol yang telah dikaji oleh saintis membantu untuk meningkatkan metabolisme. Kalau boleh dalam apa keadaan sekalipun, kita perlu kekalkan tahap metabolisme badan kita. bila metabolisme kita turun, maka kegemukan boleh terjadi akibat makanan susah untuk dicerna.


Bagi anda yang mengalami masalah yang sama iaitu sering rasa kebas badan dan sesak nafas, boleh ikhtiar dengan suplemen Vivix ni. Semoga hilang rasa kebas dan diri sendiri akan rasa lebih selesa.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: