Testimoni Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee

Sewaktu zaman sekolah, cik sue sudah mencuba pelbagai jenis pencuci muka yang terdapat di pasaran. Hampir semua yang keluar dalam iklan TV cik sue dah cuba. Akibat suka sangat bertukar pencuci muka, kulit muka cik sue jadi pedih setiap kali selepas mencuci muka dan jerawat tumbuh bagaikan cendawan selepas hujan.

Sedihnya melihat kulit muka jadi teruk. Hilang habis keyakinan nak jumpa orang lagi-lagi sewaktu Hari raya. Ramai la mak saudara yang tegur kenapa dengan kulit cik sue. Lepas tu terus stop guna pencuci muka.

Selepas kenal dengan produk Shaklee, cik sue pun berminat nak cuba pencuci muka Shaklee Nutriwhite. Wah memang best sangat kesan dia. Kulit muka bersih, lembut dan semakin cerah. Jimat pun jimat. 1 tiub tu mampu bertahan dari 9 bulan sehingga setahun dengan penggunaan 2 kali sehari.

Set Nutriwhite Shaklee dibangunkan oleh para saintis dan pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat. Nutriwhite membantu dalam mencerahkan kulit kusam dan meratakan tona tidak sekata dengan lima cara berbeza iaitu:

1) Mencegah: Kesan-kesan memudaratkan daripada matahari dan alam persekitaran dengan melindungi kulita anda secara aktif daripada sinar UV dan cahaya matahari yang boleh menggelapkan serta merosakkan kulit.

2) Mengurang: Penghasilan pigmen hitam pada kulit daripada terjadi gelap.

3) Menyekat: Pemindahan pigmen hitam daripada dasar sel kulit ke lapisan atas untuk mencegah kemunculan tompok hitam.

4) Memperbaharui: Dengan menghilangkan sel mati yang mengandungi melanin berlebihan agar kulit cantik berseri.

5) Mencerah: Warna melanin yang sedia ada serta tompok hitam serta menyerlahkan warna kulit secara keseluruhan.

Bahan-bahan semulajadi yang terdapat di dalam set Nutriwhite ialah:
  • Bearberry
  • Kacang soya
  • Aloe vera
  • Pokok bic
  • Strawberi begonia
  • Mulberi 
  • Rosemary
  • Peony
  • Scullcap
  • Mountain arnica
  • Cat's claw
  • Buah teratai
  • Linden
  • Marshmallow
  • Rumpai laut
  • Alga hijau



Gentle Deep Foaming Cleanser

  • Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Rumpai laut menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit
  • Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan meratakan tona kulit
  • Lembut dan menyegarkan
Testimoni pengguna pencuci muka Nutriwhite:

Testimoni 1: Rasa bersih dan segar muka. Tak rasa tegang dan kering macam pakai pencuci muka sebelum ni.

Testimoni 2: Kulit saya jenis sensitif. So susah sangat nak cari cleanser yang serasi. Tapi dah sebulan guna cleanser Nutriwhite ni, parut jerawat makin pudar dah. Bintik-bintik hitam pun hilang dah kak.


Testimoni 3: Satu hari abah suruh orderkan pencuci muka tu  sebab rasabersih muka lepas cuci dia kata. Hilang daki dan kotoran hitam duduk lama di kebun. abah saya ni memang sangat jaga penampilan, jangan tak tau. Lagi dia suka sebab pakai sikit je, tak payah picit banyak. Jimat.


Testimoni 4: Pencuci muka nutriwhite memang best sangat-sangat. Bila cuci muka rasa lembut dan tak pedih plus rasa bersih sangat. Jerawat memang susah nak tumbuh. Pori pun makin mengecil. Kulit pun makin cerah dan kurang berminyak. Rasa ringan ja muka. Pakai sikit pun buih dia banyak. Saya dah pakai dekat setahun dah satu tiub ni. Memang jimat. Berbaloi dengan harga.


Testimoni 5: Mak aku kata macam cerah sikit. Aku takde perasan sangat. Tapi memang sesuai la dengan kulit aku yang hypersensitif ni.

Testimoni 6: Saya memang jenis kulit sangat sensitif dan cepat naik ruam. Selepas guna pencuci muka shaklee ni. Alhamdulillah sangat muka serasi. Kulit juga jadi halus dan lembut malah pori-pori juga mengecil tau. Salah satu jimat sangat 6-9 bulan tau boleh tahan.


Testimoni 7: Saya baru pakai pencuci muka Nutriwhite ja. Perubahan paling ketara, kulit sudah tidak berminyak. Walaupun cuci muka 1 atau 2 kali ja sehari.


Testimoni 8: Pakai dia muka tak oily. Best sebab tak bau chemical. Aah lembut sangat.

Testimoni 9: Yuna dah guna, daki semua habis keluar.
Testimoni 10: Guna sikit je tapi buihnya mak aih banyakkk.
Saya pakai 1 tiub tahan 8 bulan. 1 tiub ni beli bila ntah. Magic tak habis-habis walaupun laki bini guna.


Dah baca semua testimoni mereka yang telah mencuba? Rasa teruja tak nak cuba pencuci muka Nutriwhite ni? Cepat-cepat hubungi cik sue tau.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Komen