Buasir Ketika Hamil Sembuh Dengan Set Berpantang Shaklee

Masalah sembelit sewaktu hamil merupakan masalah yang sering menghantui kebanyakkan ibu -ibu hamil di Malaysia. Sekiranya tidak di rawat ianya akan lebih mudharat dan boleh menyebabkan terjadinya buasir. Menghidapi buasir ketika mengandung adalah sesuatu yang sangat memeritkan. Pengambilan diet makanan yang seimbang dan pengambilan supplement yang betul dapat membantu.

tips mengatasi buasir ketika mengandung

Masalah ini turut dikongsi oleh Pn Farah Qurratun yang merupakan ibu kepada dua orang anak, dan telah menghadapi ujian ini setiap kali kehamilan beliau.

Jom kita ikuti perkongsian dari beliau dan bagaimana beliau dapat keluar dari masalah yang beliau hadapi itu setelah mengamalkan set berpantang Shaklee.

Klik SINI untuk tonton video. 

Kisah Pn Farah bermula sewaktu berpantang anak sulong pada tahun 2014. Ketika itu beliau mengalami sembelit yang teruk. Kesannya, beliau mengalami sedikit pendarahan dan buasir. Ketika itu beliau hanya mengambil Ostematrix Shaklee sahaja.

Ketika mengandung anak kedua pula, sewaktu kandungan 7 bulan, beliau mengidap sembelit yang teruk. Beliau perasan minuman dan makanan yang berasaskan coklat penyebab kepada masalah sembelit yang dialami. 

Buasir yang sedia ada semakin teruk dan terkeluar. Menurut nurse yang datang melawat sewaktu dalam pantang, buasir beliau seperti kelopak bunga ros. Buasir beliau juga semakin bengkak. Duduk pun hanya mampu bertahan 15 minit sahaja. Beliau sangat tertekan, akibatnya susu badan pun jadi merudum.

Selepas 2 minggu mengambil set berpantang Shaklee dengan konsisten, buasir semakin mengecut. Nurse terkejut melihat buasir beliau semakin sembuh. Susu badan pun makin meriah. Demam kuning anak semakin turun, seawal tujuh hari doktor telah mengesahkan anaknya bebas dari demam kuning. Bonus lain yang beliau dapat ialah turun berat badan 13 kg sewaktu berpantang.

Ibu-ibu yang mencari set berpantang, saya sangat mengesyorkan untuk mencuba set berpantang Shaklee kerana ianya value for money.

Kredit: Fb Supermom Shaklee Story

8 kriteria utama dalam set berpantang Shaklee:

➀ sesuai untuk diambil oleh ibu yang bersalin secara normal mahupun pembedahan
➁ boleh diamalkan sejurus selepas bersalin
➂ selamat dan tidak memudaratkan bayi
➃ tidak mengakibatkan jaundis, cirit-birit dan ruam pada anak
➄ menyembuhkan luka bersalin dengan lebih cepat
➅ memberikan tenaga kepada si ibu
➆ tidak mengakibatkan sembelit
➇ dapat merangsang penghasilan susu ibu


Fungsi setiap vitamin boleh baca DI SINI.

Tempoh berpantang adalah saat yang sepatutnya seorang isteri itu merehatkan diri secukupnya. Ianya bagi memulihkan kesihatan ibu selepas bersalin. Hadiahkan set berpantang Shaklee untuk kesihatan isteri tersayang yang telah bekorban melahirkan zuriat anda.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.


Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.

Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan