Ketumbuhan Seperti Ketuat Akhirnya Hilang Tanpa Rasa Sakit

Ketuat berlaku apabila virus yang bersentuhan dengan kulit anda dan menyebabkan jangkitan. Ketuat adalah lebih cenderung untuk naik pada kulit rosak, kerana virus itu dapat memasuki lapisan atas kulit melalui calar atau luka.

Ketuat kulit mengandungi beberapa titik hitam yang menyerupai biji. Ini adalah saluran darah yang boleh dilihat yang membekalkan ketuat dengan nutrien dan oksigen.


Walaupun ketuat kulit tidak boleh dicegah, terdapat beberapa langkah-langkah berjaga-jaga yang boleh diambil untuk mengurangkan risiko anda memperolehi ketuat. 

Salah satu perkara yang paling penting yang anda boleh lakukan ialah dengan membasuh tangan anda dengan kerap. Juga, cuba untuk menjaga kulit anda sihat, lembap, dan bebas daripada luka. Jika anda menggigit kuku, cubalah berhenti dari tabiat itu. 

Menggigit kuku menawarkan peluang kepada virus untuk memasuki kulit anda. Berhati-hati untuk menggunakan tuala yang bersih dan segar, di gimnasium atau di tempat awam yang lain, dan sentiasa memakai selipar di dalam bilik persalinan awam dan bilik mandi.

Dua pilihan rawatan yang cepat dan tidak menyebabkan terlalu banyak ketidakselesaan ialah beku kan ketuat kulit dengan nitrogen cecair atau membakar ketuat itu. Dalam keadaan tertentu, doktor kulit anda akan menggunakan laser untuk merawat ketuat yang degil.

Pilihan lain termasuk pembedahan ketuat dan suntikan atau penggunaan ubat-ubatan tertentu yang menguatkan tindak balas sistem imun anda untuk melawan ketuat.

Ada tak suplemen Shaklee yang boleh bantu?

Cik sue sangat rekemen untuk mengambil Vivix. Vivix ialah minuman botanikal yang kaya dengan antioksidan. Vivix bukan sahaja mengandungi resveratrol, malah kaya dengan 15 polifenol yang bertindak sebagai antioksidan dan antipenuaan sel.


Vivix bertindak dari peringkat DNA dengan 4 cara berikut.


Vivix membantu memperbaiki sel-sel yang telah rosak dan mempertahankan sel-sel yang baru dari cepat rosak.

Testimoni: Masa mengandung saya ketuat di jari. Ketuat tu macam ketuat basah. Selepas bersalin, makin teruk. Tak boleh sentuh, berdarah je. Selepas tu dalam beberapa minggu saya makan Vivix, benda ni tercabut sendiri. Memang banyak darah keluar, lepas tu terus kering dan ok.

ketumbuhan

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan:

  1. yes ketuat ni sllu jugak melekat kt badan..tp bukan el lah hahaha

    BalasPadam