Masalah Rabun Jauh Dan Mata Kabur Berkurang Tanpa Perlu Cermin Mata

Rabun jauh dan perlu pakai cermin mata kadang-kadang membuatkan seseorang individu itu tidak selesa kerana pergerakan agak terbatas untuk melakukan aktiviti atau sukan yang lasak. Nak pakai contact lens ada juga yang risau isu kebersihan dan takut nak masukkan contact lens dalam mata. Agak leceh sebab perlu bawa solutions dan bekas simpanan contact lens untuk pergi ke mana-mana.

cara atasi kabur mata

Nak buat lasik?, bukan semua orang berkemampuan nak buat. Kos lasik pun sudah menelan belanja RM5,000 ke atas untuk sebelah mata. Mungkin mengambil masa sedikit untuk mengumpul bajet mencukupi bagi membuat rawatan lasik.

Ada alternatif lain yang cik sue nak kongsikan dengan kawan-kawan semua. Fresh testimoni yang cik sue dapat tahun 2017 ni.

Mereka konsisten mengambil Vivix dan alhamdulillah nampak perubahan positif pada diri mereka.

Testimoni 1: Neida, kesan ku minum vivix yang ku rasa mata ku yang rabun jauh sudah tidak rabun lagi.


Testimoni 2: Rambut jadi lembut, mata jadi kurang kabur, tapi anak-anak selau ngusik umi kulit putih.


Vivix ialah minuman botanikal yang kaya dengan antioksidan. Vivix bukan sahaja mengandungi resveratrol, malah kaya dengan 15 polifenol yang bertindak sebagai antioksidan dan antipenuaan sel.


Vivix bertindak dari peringkat DNA dengan 4 cara berikut.



Vivix bukan ubat. Ianya cuma hanyalah suplemen yang membantu menutup lompong-lompong nutrisi yang tidak cukup di dalam badan. Untuk mendapat kesan terbaik perlulah amalkan Vivix secara konsisten. Tiada yang mustahil dengan izinNya.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: