Mealshakes Menu Sahur Ringkas Untuk Anak-Anak Anda

Berbaki beberapa hari saja lagi kita akan menyambut bulan Ramadhan. Tahun ini inshaaAllah anak sulong cik sue yang berusia 7 tahun akan belajar puasa bersama-sama kami. Tak sabar cik sue untuk turut sama merasai pengalaman anak berpuasa. Pasti ada pelbagai ragamnya nanti.

suplemen kanak-kanak

Teringat waktu kecik-kecik dulu, ummi cik sue dah siap masak sahur, beliau akan kejutkan kami adik beradik bangun. Makan nasi panas, telur goreng kicap dengan nugget memang membuka selera makan waktu sahur. 

Ada di kalangan kawan-kawan yang anaknya baru belajar puasa tahun ini? Atau ada anak-anak yang akan sama-sama berpuasa tahun ini? Anak tak de selera nak makan nasi atau makanan berat yang lain? 

Anda mencari hidangan sahur yang ringkas, sedap dan mudah disediakan? Cik sue ada cadangan untuk ibu-ibu semua.

Mealshakes Shaklee jawapannya.

Minuman berkhasiat, sedap dan berkrim serta sumber yang kaya dengan kalsium, serat dan protein. Sesuai untuk kanak-kanak, remaja dan juga dewasa di mana-mana sahaja.

Anak Kurus Kering & Selalu Sakit Di Taska, Apa Nak Buat? 

Antara manfaat Mealshakes ialah:

1) Mempunyai 24 vitamin dan zat perlu.


2) Membantu kuatkan tulang, bina sel kulit dan kuatkan imun tubuh.

3) Glisemik index yang rendah mengurangkan rasa lapar ketika berpuasa dan memberi tenaga.


4) Mengandungi protein yang mudah diserap ke dalam tubuh.

5) Membersihkan usus dan lawas ke tandas.

Ibu-ibu boleh buat shake, smoothie, overnight oat dan pelbagai lagi resepi menarik dengan Mealshakes ini. Rasa vanilla yang sedap pasti menambat selera anak-anak anda. Cubalah!


Anak Sembelit Teruk Sampai Kena Seluk Tangan Nak Korek 

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.


Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

3 ulasan:

  1. Saya pernah try waktu zaman study dulu, but rasa kekenyangan tu hanya sementara. Ada cara lain ke?

    http://panphila.blogspot.my

    BalasPadam