Mudahnya Makeup Remover Shaklee Menanggalkan Daki Dan Kesan Mekap

Hampir kesemua wanita akan mengenakan mekap wajah sebelum ke pejabat. Ini bagi meningkatkan keyakinan diri disamping mengelakkan wajah nampak terlampau pucat. Bagi yang tidak bermekap pula, daki di kulit wajah anda tetap ada akibat dari pencemaran dan sinaran matahari.

Bagaimana hendak menanggalkan mekap dengan mudah?


  • Melicinkan, melembutkan dan menyerikan kulit anda
  • Tunas Pokok Bic bertindak lembut untuk menyingkirkan sel kulit mati dengan menyeluruh tanpa merosakkan kulit
  • Aloe menyegarkan dan menegangkan kulit
  • Rumusan ringan, tidak berminyak dengan aroma yang menyegarkan
Cik sue sendiri walaupun hanya surirumah dan jarang sangat bermekap, sudah hampir 2 tahun menggunakan makeup remover Shaklee ni. Keluar habis segala daki dan kotoran yang tersumbat di kulit wajah yang tidak nampak dengan mata kasar.

Jom kita lihat apa kata pengguna lain tentang Makeup Remover Shaklee ini:

Testimoni 1: Best je bila guna, kulit rasa halus, licin. Rasa segar.


Testimoni 2: Mekap remover nutriwhite paling famous untuk buang sel kulit mati. Ha ni lah hasil dia kalau uols nak taw.

Testimoni 3: Tadi aku lepas balik jalan-jalan tadi, jalan-jalan bawah panas terik, balik je terus pakai makeup remover Nutriwhite. Gosok-gosok muka, amek kaaauu, banyak betul daki. Puas tengok.

Selama ni gosok-gosok tak nampak sisa-sisa kulit kotor tu. Ni tadi sebab bawah panas terik haaa tu diaaa....syiokk rasa bersih kulit lepas cuci.


Testimoni 4: Ok, alhamdulillah..memang elok bersihkan muka.

Testimoni 5: Makeup remover dia best. Lepas sental muka rasa lembut dan bersih sangat. Before ni wani ada blackheads. Tapi sekarang hidung dah licin. Dulu selalu kena perli dengan husband. Hidung ada duri.


Testimoni 6: Saya ada guna makeup removal Nutriwhite. Saya baca, walaupun kita tak ber make up tapi kulit wajah kita terdedah dengan kotoran dan habuk dari luar.
Testimoni 7: Kak Liz dan ciksue menggunakan make up remover menanggalkan mekap di wajah selepas sesi photoshoot. Mudah ditanggalkan dan muka rasa sangat bersih dan segar.


1 tiub makeup remover ini mampu bertahan sehingga 6 bulan ke atas bergantung kepada penggunaan. Sangat menjimatkan. Korang mesti cuba!

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.


Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: