Pembelian Vivix Dengan Kredit Kad, Mudah Je Kan

Permintaan terhadap Vivix semakin hari semakin tinggi. Walaupun mahal, ramai yang sudah mempunyai kesedaran bahawa kesihatan itu lagi mahal selepas jatuh sakit. Lebih baik mencegah daripada mengubati.

Vivix merupakan suplemen nombor satu produk terlaris yang dijual di Shaklee Malaysia. Ia merupakan satu-satunya suplemen dalam bentuk cecair. 1 botol 150ml. Khasiatnya sangat la banyak. Mudah ditelan dan mendapat sambutan hangat dari warga emas terutamnya.

Vivix suplemen no 1 di  Shaklee Malaysia

Manfaat Vivix pada kesihatan
Vivix merupakan minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.

Bahan-bahan dalam Vivix
Nak dapatkan Vivix anda sekarang? Cara mudah pembelian online Vivix samada menggunakan debit kad atau pun kredit kad (boleh kumpul points kan) anda.

Klik gambar di bawah ini. Pada bahagian quantity masukkan berapa botol Vivix yang anda nak, isikan maklumat penghantaran, buat pembayaran dan tunggu barang anda sampai.

 KLIK SINI
KLIK SINI UNTUK BELI
Untuk pembelian 2 botol Vivix anda layak untuk dapat:
  • FREE membership worth RM69
  • FREE postage
  • Cash rebate RM36+

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.


Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan