Set Puasa Ramadhan Yang Ringkas, Mengenyangkan Dan Mudah Disediakan

Tinggal beberapa minggu sahaja lagi umat Islam bakal menyambut Ramadhan. Semua orang teruja nak masuk bulan puasa kerana ingin merebut ganjaran pahala yang banyak.

Sebagai persediaan untuk bulan puasa nanti, Shaklee menyediakan set bulan puasa yang ringkas dan mudah untuk disediakan.

Sesuai untuk seisi keluarga.

Set itu ialah mighty 3 gems.


ESP membekalkan tenaga dan mengekalkan rasa kenyang lebih lama kerana ia mengandungi glisemik indeks yang rendah iaitu 39. Mereka yang ada masalah gastrik elok sangat ambil ESP ini sewaktu sahur.


Pengambilan performance drink membantu mengekalkan cecair di dalam badan. Jika dibandingkan dengan minum air kosong, kita akan kerap ke tandas untuk membuang air kecil. Performance membantu mengurangkan rasa dahaga yang terlampau, mengelakkan bibir kering merekah sehingga berdarah.


Anak-anak yang baru nak belajar puasa atau tidak lalu nak makan berat sewaktu sahur, ibu boleh bancuhkan gabungan mealshakes dan performance ini. Rasa vanilla mealshakes yang sedap ini pasti menambat selera anak-anak anda. Jika ibu kreatif, boleh juga dibuat smoothie dan overnight oats untuk anak tersayang.


Hampir 5 tahun cik sue berpuasa dengan set mighty 3 gems ini. Sewaktu hamil, menyusu dan mengepam susu di office. Set ini sangat membantu memberikan tenaga, kurang rasa haus terutamanya selepas mengepam susu, tiada rasa menggeletar badan akibat lapar, dapat menjalankan aktiviti macam biasa dan paling best production susu juga maintain macam biasa (alhamdulillah rezeki anak).


Inilah sebabnya kenapa cik sue sarankan pada kawan-kawan untuk mengambil set mighty 3 gems ini.
Testimoni dari mereka yang telah pun berpuasa dengan set mighty 3 gems.

Testimoni 1: Time sahur saya minum esp, performance, mealshakes, kurma dan susu..huhu..sedap kan..heheh tapi memang kenyang dan bertenaga sepanjang hari walaupun saya bekerja di luar..hahaa saya jaga bazar masjid india dan kawasan bukit bintang tau time tu.

Alhamdulillah, set 3 gems sangat membantu, susu perahan tetap maintained 10-12oz lebih sehari.


Testimoni 2: Saya amalkan minum esp, mealshakes dan performance setiap  sahur dan sebelum tidur. Alhamdulillah pedih perut semakin beransur hilang dan saya rasa puasa kali ni lebih bermakna. Saya rasa lebih bertenaga juga. Saya menjalani ibadah puasa kali ini tanpa rasa sakit pun seperti puasa-puasa sebelum ini. Alhamdulillah.


Testimoni 3: Puasa harini rasa segar jer, rasa macam tak puasa pulak, perut kenyang dengan air jer, minum esp dan milo lepas tu minum performance dan oren lepas tu minum air masak, memang penuh tangki dan alhamdulillah hasil tuaian pagi ni masih maintain.


Testimoni 4: Selepas consume performance, segar bugar for the physical and spiritual chores. bangkit sahur pun senang. Nak qiam pun senang. Alhamdulillah.


Testimoni 5: Hari ketiga anak sulong saya ambil Mealshakes dia mampu bertahan menyiapkan kerja rumah sampai pukul 10 malam. Sebelum ni dia amat penat sekolah pagi dan petang. Selepas maghrib tentu lena di mana saja letak kepala.

Alhamdulillah set mighty 3 gems ini telah membantu ramai orang berpuasa dengan penuh bertenaga. Kawan-kawan yang berminat mencuba cepat-cepat hubungi cik sue ye.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.


Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan