6 Sebab Mengapa Perlu Pilih Minyak Ikan Shaklee

Masa cik sue kecik-kecik dulu abah selalu suapkan minyak ikan Scott Emulsion color oren atau putih. Yang color oren tu boleh telan lagi, yang color putih tu ya ampun nak termuntah baunya. Cepat-cepat minum air masak lepas minum yang color putih tu.

Sekarang, semenjak dah kenal jenama Shaklee, cik sue sendiri mengamalkan minyak ikan Shaklee untuk diri sendiri dan keluarga. Minyak ikan Shaklee boleh diamalkan seawal usia 1 tahun dan ke atas.


Minyak ikan Shaklee dikenali dengan nama Omega Guard. 6 sebab mengapa anda perlu memilih minyak ikan Shaklee ini.

1) Penyulingan molekul tiga peringkat untuk ketulenan dan kepekatan. Proses proprietari ini, memekatkan Omega 3 dan menyingkirkan komponen berbahaya seperti raksa, plumbum, arsenik, kadmium, dioxins dan lain-lain bahan cemar.



2) Kualiti terjamin minyak ikan bergred Farmaseutikal.

3) Mengandungi DHA dan EPA yang tinggi - satu sajian memberikan 990mg asid lemak omega 3 (546mg EPA, 360mg DHA).


4) Mengandungi 7 spektrum lengkap asid lemak omega 3 tulen yang terhasil secara semulajadi seperti EPA,DHA dan banyak lagi.

5) Bau dan rasa kesan hanyir yang minimum.

6) Diiktiraf oleh Friends of The Sea. Ianya untuk memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tanpa menjejaskan alam sekitar.

omega shaklee

Bersempena dengan bulan kemerdekaan Ogos ini, promosi Shaklee ialah dengan setiap pembelian 5 botol Omega Guard anda akan menerima e-discount vouchers RM60. Voucher tersebut anda boleh gunakan untuk beli produk vitamin Shaklee yang lain. Sungguh menjimatkan.


Cik sue mengamalkan omega untuk menghalang kolesterol jahat dalam badan, untuk anak-anak pula baik untuk perkembangan otak dan kesihatan mata, cepat baik batuk dan mengurangkan ekzema.

Anda yang belum cuba omega Shaklee jangan lupa cuba tau. Banyak manfaatnya. Rugi kalau tak mencuba.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: