Kulit Lebih Cerah Dan Cantik Sejak Konsisten ESP Dan Vitamin C

Pada masa kini terdapat pelbagai jenis rawatan yang dapat membantu mencerahkan kulit. Nak cucuk boleh, nak laser boleh, nak ambil suplemen pun boleh. Semuanya bergantung kepada bajet dan kemampuan diri masing-masing.

kulit putih

Bercakap pasal suplemen, hati-hati lah dalam membuat pilihan. Jangan sampai diri yang binasa. Ada suplemen yang murah, ada yang dapat memberi kesan segera, namun hati-hatilah dengan kandungan bahan yang terdapat di dalam suplemen tersebut. Takut membahayakan kesihatan dan membawa mudharat. Baca label sebelum beli.

Produk Shaklee adalah suplemen semulajadi yang diyakini selamat dan berkesan. Ianya perlu diamalkan secara konsisten, barulah akan nampak hasil seperti yang diidam-idamkan. Cik sue share satu testimoni kulit cerah selepas 9 bulan konsisten makan suplemen Shaklee.

Kulit lebih cerah dan sihat konsisten ESP dan Vitamin C.


ESP ialah protein untuk membina kulit yang sihat.

Badan dihasilkan dari protein dan dengan itu, untuk memiliki kulit yang sihat berseri, pengambilan protein yang mencukupi adalah penting kerana ia:
  1. Membekalkan asid amino yang penting yang tidak dihasilkan oleh tubuh anda untuk fungsi kulit yang optimum
  2. Menyokong pengeluaran sel-sel kulit yang sihat
  3. Terlibat dalam pemulihan serta pembaikan sel dan tisu kulit
  4. Menghasilkan hormon yang sihat dan enzim penting untuk kulit
  5. Menyokong pengeluaran asid amino glutation yang membantu melindungi sel-sel kulit dari kerosakan akibat cahaya matahari

Manfaat vitamin C ialah:
  1. Membantu penghasilan kolagen oleh tubuh. Kolagen ini amat penting untuk menganjal dan mencerahkan kulit
  2. Membantu mencerahkan kulit kerana vitamin C Shaklee mampu memudarkan bintik hitam pada wajah
  3. Ia membantu melindungi kulit daripada kerosakan akibat terdedah kepada sinaran UV. Mengurangkan kulit kusam dan jeragat.
  4. Apabila keperluan kolagen mencukupi, ia dapat melembutkan kulit dan menjadikan kulit lebih gebu dan halus

Nak cantik secara sihat tanpa perlu menyeksa diri? Jom cuba kombinasi ESP dan Vitamin C ini.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

4 ulasan: