Testimoni Shaklee Baby Produk Organik Penjagaan Untuk Bayi

Hai semua.

Cik sue pernah kongsikan produk Shakleebaby dalam entry sebelum ini. Boleh baca di SINI. Produk yang baru dilancarkan pada bulan November 2017.

baby skincare

Jom cik sue kongsikan testimoni mereka yang telah mencuba produk ini:

1) Testimoni 1: Lepas guna lotion shaklee baby, kulit tak rasa berminyak macam lotion lain. Bau dia wangi sangat. Kulit tak rasa berpeluh bila pakai. 

Shaklee baby massage oil elok untuk anak-anak yang demam , sapu pada dada dan belakang. Alhamdulillah tak naik dah panasnya.


Testimoni 2: Mandian tu pekat, baunya sangat fresh. Tuang sikit ja dah berbuih banyak. Lotion shakleebaby pun pekat jugak. Bila sapu kat kulit anak langsung tak melekit. Baunya pun segar ja. Massage oil pulak rasa lembut ja. Titis sikit dan urut satu badan anak. Worth it beli set shakleebaby untuk si manja.


Testimoni 3: Ambil massage oil sapu dada dan belakang dia, bangun pagi tadi dah OK alhamdulillah. Shaklee massage oil mengandungi minyak pati lavender, chamomile dan rosemary yang digunakan sejak zaman berzaman dalam membantu menurunkan suhu badan dan ketidakselesaan kerana demam. Shaklee baby ni  a must have untuk setiap rumah. Baby pun lebih tenang dan happy inshaaAllah.


Testimoni 4: Masuk bulan ketiga pakai masih ada separuh botol. Sabun banyak buih, lotion pun pakai sikit je. Massage oil jika anak tak selesa terus sapu, lepas tu lena tidur dia.


Testimoni 5: Sabun mandi wangi tak pedih mata. Lotion wangi dan lembut pada kulit, massage oil wangi dan mudah serap.

Testimoni 6: Sabun tak licin macam sabun sabun biasa susah nak hilang, berkali-kali kena ulang jirus.


Testimoni 7: Best sangat mandian Shaklee. Pekat so guna sikit je dah cukup. Losyen pun sama, pekat sangat. Tak payah risau habis cepat. Gentle wash shaklee picit dalam sebesar kacang hijau gitu ja. Pastu sapu kat badan baby. Taruk air bagi berbuih. Bau lembut dan segar je. Massage oil pun best. Pendek kata  pekat belaka la. 

Testimoni 8: Bau yang tidak menyakitkan kepala, minyak yang tidak melekit dan seolah-olah menggunakan EO, stress hilang, juga losyen yang memberi kelembapan pada kulit. Memang berbaloi-baloi beli.


Testimoni 9:  Sabun baby tu guna sikit ja, berbalo-baloi, wangi, fresh sangat bau. Kulit yang selama ni kering  pun jadi cam lembab je. Massage oil ni ala-ala EO, so kalau anak lemau nak demam pun macam tak jadi demam.

Buh lotion yang super duper pekat tu, bau dia stress pun hilang, kulit pun lembut. Lotion dia tak melekit macam lotion-lotion baby jenama lain. Dan semestinya takde bau bauan tambahan. Itu yang sangat terbaik.


Buat ibu ibu yang mencari toiletteries baby yang bersifat organik, ini lah pilihan yang tepat dan sesuai untuk kulit si manja anda.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan:

  1. Produk organik memang bagus kan ciksu :)

    BalasPadam
  2. ye sokong produk organik mmg sesuai utk baby..
    dan ramai skrg ni dah mula pakai produk organik

    BalasPadam