Set Penjagaan Kulit Youth, Kekal Muda, Jelita

Kelmarin cik sue cerita mengenai set Youth Complex secara umum. Harini cik sue nak memperkenalkan setiap satu produk yang terdapat di dalam set Youth ini. Produk ini bakal dirasmikan pada bulan Mac 2018 nanti.

Senarai produk dalam set penjagaan kulit Youth ialah:-


1) Luminous Gel Oil Cleanser (125ml)


cleanser

3 dalam 1, tidak mengandungi sabun, pH seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya.

Hadapi dunia dengan seri semulajadi anda.

Bahan-bahan Utama
Vital Repair+, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang menghaluskan.

2) Perfecting Skin Toner (177ml)


toner

Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran dan tunjukkan kepada dunia, diri anda yang lebih cerah, berseri. Lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.

Bahan-bahan Utama
Vital Repair+, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang meremajakan

3) Youth Activating Serum (30ml)


serum

Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan Youth Complex ini yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda tampak lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul.

Bahan-bahan Utama
Youth Complex dengan Apple Cell, Lotus Japonicus, Vitamin A berkapsul

4) Age Defense Moisturizer SPF 50 (50ml)


Perlindungan untuk kulit anda lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan nutrien botani melembapkan kulit anda dan menambaikkan penampilan kulit anda secara menyeluruh.

Bahan-bahan Utama
SP 50 Vital Repair+ Complex, Muscadine Grape Extract

5) Advanced Renewal Night Cream Light (50ml)


night cream

Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus serta antioksida lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin membuatkan kulit anda kelihatan muda, licin dan cerah.

Bahan-bahan Utama
Vital Repair+ Complex, Schisandra Chinensis, Lotus Japonicus

6) Radiance C+E (60 kapsul)


youth radiance c and e

Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dari vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.

Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit anda selepas menggunakan serum.

Kapsul berdos tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.

Tingkatkan keserian dengan Radiance C+E. Ianya adalah produk rawatan intensif khas yang menyediakan anti penuaan tambahan dengan kebaikan, termasuk pengurangan garis halus dan kedutan, penambah baikan tekstur kulit, mencerahkan, mencerahkan bintik hitam, untuk lebih muda berseri.

Bahan-bahan utama
20% Vitamin C Tulen, Vitamin E, Raspberi 
Untuk penggunaan selama 60 hari

Jom pre-order set ini dari cik sue. Pelbagai free gift menanti anda. Jemput tonton video ini jika ingin tahu apa yang bakal anda dapat nanti.



Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan dan kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

6 ulasan:

  1. wahh produk baru yer..sure best ni

    BalasPadam
  2. Wahh untung yang beli ni, siap ada free gift :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Free gift tu yang best, boleh la nak buat home party facial dekat rumah :)

      Padam
  3. wow Shaklee da adeeee set mcam nii.. bagusnya =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semoga menjadi salah satu pilihan skincare yang selamat oleh rakyat Malaysia :)

      Padam