Testimoni Skincare Youth Shaklee

Assalamualaikum.

Kawan-kawan sedia maklum yang Shaklee telah mengeluarkan produk skincare terbaru iaitu Youth Complex. Yang masih belum tahu boleh baca DI SINI.

Cik sue kongsi testimoni Youth beberapa kawan-kawan cik sue.

Testimoni 1: Jeragat di wajah semakin pudar


Testimoni 2: Kesan parut berlubang-lubang di wajah kian pudar. Wajah kian rata sejak parut tu semakin pudar. Selain Youth, beliau konsisten mengambil Vivix, Collagen, vitamin E dan vitamin C.



Testimoni 3: Jerawat dan kesan parut jerawat semakin pudar


Testimoni 4: Kulit wajah yang dulunya kusam dan kasar nampak awet muda, licin dan sangat berseri-seri. Beliau amalkan set detox Shaklee selain menggunakan Youth.


Testimoni 5: Bekas parut jerawat dan jeragat sudah hilang. Wajah kelihatan lebih bersih, licin, dan berseri-seri.


Testimoni 6: Blackhead di hidung telah hilang. Pori besar di wajah semakin mengecil.


Testimoni 7: Bekas parut jerawat makin pudar. Kulit yang berparut tu nampak semakin rata dan licin.




Testimoni 8: Kesan parut jerawat kian pudar


Ini adalah antara beberapa testimoni pengguna Youth. Cik sue sendiri seawal sehari penggunaan Youth dapat merasakan kulit yang lembut. Selepas 2 minggu penggunaan Youth, jeragat tetap masih ada. Kita lihat hasilnya nanti selepas 3 bulan pakai Youth sebab jeragat ni memang sudah lama ada di wajah cik sue.


Korang teruja tak membaca testimoni pengguna Youth ini? Berminat tak nak cuba? Jom hubungi cik sue. Pre-order telah dibuka sekarang. Stok akan sampai pada 1 Mac 2018.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan dan kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: