Testimoni YOUTH Skincare Shaklee

Bila Shaklee announce produk skincare yang terbaru bakal masuk cik sue sangat teruja.

Dulu Nutriwhite, sekarang Youth.

youth shaklee

Masa BLNC haritu dengar talk pasal Youth ni. Mengambil masa 8 tahun sebelum terciptanya produk ni dan mempunyai 8 paten. So takde sesape bole tiru formula Shaklee.

Ianya 100% vegan. Muscadine grape yang ada dalam vivix tu pun ada dalam Youth tau u olls.

Memang kena sangat dengan tagline Youth ni, kekal muda jelita.

Ianya sesuai untuk semua jenis kulit.

Korang yang ada masalah jerawat, jeragat, kedut di mata, parut di wajah, tona tak sekata, pigmentasi dan sebagainya, boleh selesai dengan Youth ni jika konsisten pakai.

Bole lihat testimoni mereka mereka ini. Itu pun baru pakai tak sampai sebulan dah nampak perbezaan ketara kan.

Testimoni 1: Master Adilah mempunyai masalah kulit berjerawat dan parut jerawat. Selepas memakai YOUTH nampak parut jerawat makin pudar.


Testimoni 2: Master Norsyaheera mempunyai masalah kulit kusam. Selepas menggunakan YOUTH nampak kulit makin glowing.


Testimoni 3: Master Rozyta mempunyai masalah kedut di bahagian mata. Selepas penggunaan YOUTH, kedutan di bahagian mata semakin berkurang.


Testimoni 4: Puan NG mempunyai masalah eyebag. Selepas menggunakan YOUTH, kelihatan eyebag beliau sudah hilang.


Testimoni 5: Master VJ mengalami masalah pori besar. Selepas menggunakan YOUTH, kelihatan pori makin mengecil dan kulit semakin cerah.


Testimoni 6: Master Naquib mempunyai masalah kulit berparut. Selepas menggunakan YOUTH, parut di wajah nampak semakin pudar.


Kalo 100 hari lagi la cantik manis kulit mereka tu kan.

Testimoni ini adalah dari pelbagai peringkat umur 20, 30, 40 dan 50 tahun.

Cik sue pun baru seminggu pakai. Terasa kulit sangat lembut. Masalah jeragat belum nampak pudar lagi. Kita tunggu lagi sebulan ok.


Amacam, rasa teruja tak melihat testimoni mereka yang telah menggunakan set Youth ini? Jom order dengan cik sue. Konsultasi terbaik untuk anda.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan dan kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: