Jeragat Berkurang Selepas Menggunakan Youth Skincare

Jeragat ialah tompok hitam, pigmentasi pada kulit atau biji hitam seperti tahi lalat yang bertapak secara berkelompok di beberapa bahagian badan,wajah dan leher.


Ada beberapa faktor yang boleh menyebabkan kulit ditumbuhi jeragat. Antaranya kesan matahari dan faktor genetik. Pengambilan ubat-ubatan seperti pil perancang juga boleh menyebabkan berlakunya masalah jeragat pada kulit wajah. 

Kebiasaannya jeragat menyerang wanita pertengahan umur seperti 40 tahun ke atas.Tetapi tidak mustahil golongan awal 20-an juga berdepan dengan masalah ini berikutan jeragat juga berpunca daripada faktor genetik. Bagi wanita yang sering terdedah dengan cahaya matahari,risiko berdepan kulit berjeragat adalah tinggi.

Masalah jeragat boleh juga disebabkan oleh kesan penggunaan alat mekap yang tidak berkualiti dan bermutu rendah. Di samping itu jeragat boleh terjadi disebabkan oleh masalah pada limpa.

Ramai yang cakap nak hilangkan jeragat ini sangat susah. Tetapi ianya tidak mustahil. Harini cik sue nak berkongsi testimoni jeragat semakin pudar selepas konsisten menggunakan Youth Skincare.

Dulunya pores adalah besar dan jeragat di sekitar pipi beliau. Kini pores makin mengecil dan jeragat makin berkurang.

Jeragat jelas kelihatan di sekitar pipi. Selepas Youth walaupun belum sampai seminggu, kelihatan jeragat itu makin pudar.

Terdapat sedikit jeragat di sekitar pipi beliau. Selepas Youth tiada lagi jeragat dan wajah beliau nampak bersih berseri.

Sebelum ni jeragat di sekitar pipi dan hidung. Selepas Youth wajah beliau kelihatan bersih berseri-seri.

Jeragat di pipi jelas kelihatan. Selepas Youth, nampak wajah beliau sangat bersih dan glowing.
Makcik ni berusia 60-an. Jeragat di sekitar pipi nampak semakin pudar. Kulit wajah nampak sangat bersih.
Jeragat semakin berkurang dibandingkan sebelum menggunakan Youth

Jeragat di bawah mata semakin pudar serta hampir hilang
Seawal 5 hari sudah menampakkan perubahan ketara jeragat yang semakin hilang
Korang yang alami masalah yang sama, cik sue sangat rekemen untuk mencuba set Youth Shaklee ini. InshaaAllah ianya produk yang mempunyai clinical test, 100% vegan dan selamat untuk kulit anda.

Sepanjang bulan Mac ini,adalah promosi Youth. Jom dapatkannya sekarang kerana anda mampu berjimat lebih banyak lagi. Berbaloi-baloi.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan dan kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan